וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכנסתי להריון לא מתוכנן": ההחלטה הדרמטית בחייה של שרה

Family Guide בשיתוף אגודת אפרת, Family Guide בשיתוף אגודת אפרת

20.2.2019 / 16:48

ההחלטה אם לעשות הפלה היא אך ורק של האישה, אך חשוב לוודא כי יש בידך את כל האינפורמציה. צפו בסיפורה של שרה חנה ראובן, שסבורה שהשיקול לעשות הפלה לא צריך להיות כלכלי

Family Guide בשיתוף אגודת אפרת

"לפני 6 שנים הייתי במערכת יחסים ונכנסתי להריון לא מתוכנן. לא ידעתי מה לעשות. הייתי סטודנטית, לא הייתה לי תמיכה כלכלית. מצאתי את עצמי לבד ולא ידעתי למי לפנות. פניתי לקופת חולים והדבר הראשון שייעצו לי זה להפיל את התינוק. אמרו לי "את בחורה צעירה ולא נשואה, אין לך ביטחון כלכלי ואין לך סיכוי לגדל את הילד". הדברים השפיעו עליי, אבל בחרתי לשמוע חוות דעת נוספת.

"חברה המליצה על אגודת אפרת וכבר במפגש הראשון המתנדבת בעמותה הרגיעה אותי ואמרה לי שיש הרבה נשים שעברו זאת לפניי והיא תספק לי אינפורמציה מקצועית שתסייע לי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורי - היא הסבירה לי מהן הזכויות שלי, כיצד למצות אותן והסבירה לי כי אוכל לקבל תמיכה כלכלית. ככל שההיריון התקדם, גם המשפחה שלי הצליחה לעכל את הרעיון שאני בהריון ולא נשואה - גם האב נכנס לתמונה וכולם מספקים תמיכה ואהבה.

"עשרה חודשים לאחר הלידה התחלתי ללמוד וסיימתי תואר ראשון במנהל, ממשל, ומשפט. התחלתי לפתח קריירה בטלוויזיה וברדיו וכיום אני מנחת NLP ומרצת מוטיבציה - לכן אני מאמינה שהשיקול לעשות הפלה לא צריך להיות כלכלי. לסיום, ההחלטה אם לעשות הפלה היא אך ורק של האישה, אך חשוב לוודא כי יש בידך את כל האינפורמציה. צפו בסיפורה המרגש של שרה חנה ראובן בכתבת הווידאו המצורפת.

רוצים לעקוב אחר שרה חנה ראובן? הקליקו

למידע נוסף אודות אגודת אפרת

Family Guide בשיתוף אגודת אפרת, Family Guide בשיתוף אגודת אפרת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully