וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי גולן, אם ל-10 ילדים, מספרת על הבחירה הכי חשובה בחייה

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת

26.2.2019 / 13:29

"לפני 17 שנים כשנכנסתי להריון, הייתי במצב כלכלי לא טוב וכבר אז ידעתי שאני רוצה להתגרש ושקלתי לעבור הפלה - אבל אז פנו אלי מאגודת אפרת ונתנו לי את האפשרות לבחור אם להשתמש בשירותים שלהם"

בשיתוף אגודת אפרת

נטלי גולן, אם ל-10 ילדים וטבחית במקצועה מספרת על הבחירה שעשתה ומדוע היום, שנים אחרי, היא שמחה ושלמה עם ההחלטה לא לעבור הפלה: "אני אמא ל-9 ילדים, אפשר להגיד אפילו 10... הייתי נשואה במשך 18 שנים ובערך לפני 4 שנים בחרתי לצאת מהארון והכרתי את האישה שאני נמצאת איתה היום - שגם לה היה ילד ממערכת יחסים קודמת ולכן אני אומרת שיש לי 10 ילדים. יש לי ילדים מדהימים, ילדים מקסימים שאני אוהבת וכל אחד מיוחד בדרך שלו.

"לפני 17 שנים כשנכנסתי להריון, הייתי במצב כלכלי לא טוב וכבר אז ידעתי שאני רוצה להתגרש ושקלתי לעבור הפלה בגלל הלחץ הכלכלי. עמיתה לעבודה פנתה עבורי לאגודת אפרת ולאחר מכן התקשרה אליי אחת מהמתנדבות מהאגודה וסיפרה שהיא רוצה לעזור לי. היא הגיעה אליי הביתה ובעצם עזרה לי לראות את התמונה הרחבה - עזרה לי לקבל מידע על כל האפשרויות שפרוסות בפני. היא לא החליטה או לחצה, אלא עזרה לי לראות דברים אחרת. היא ליוותה אותי לאורך כל ההריון, לאחר הלידה ובעצם עד היום אנחנו בקשר.

"החשש הכלכלי שלי היה - איך אסתדר בשנה הראשונה אחרי הלידה? ובאמת אחרי הלידה, כפי שהמתנדבת הבטיחה, אגודת אפרת דאגה לכל מה שאני צריכה וכל מה שהתינוק צריך ואפילו יותר מזה. פשוט לא הייתי צריכה לדאוג לדברים האלה בשנה הראשונה - זה מה שעזר לי לעמוד על הרגליים.

"ההחלטה שלא לעשות הפלה הייתה שלי, היא תמיד הייתה שלי ואגודת אפרת רק נתנה לי את האפשרות לבחור אם להשתמש בכלים שהם מציעים".

למידע נוסף אודות אגודת אפרת

אגודת אפרת undefined, בשיתוף אגודת אפרת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully