וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון חרוב

8.7.2019 / 14:44

אלפי ילדים בישראל, הנתונים מדי שנה במצבי סיכון ונפגעים מהתעללות ומהזנחה, עומדים בראש סדר היום של מכון חרוב - הגוף המוביל בארץ ומהמובילים בעולם, בהכשרה ובמחקר בתחום. על הפעילות הרב-תחומית ועל ייחודו של המכון שמעמיד את ההגנה על ילדים בראש סדרי העדיפויות של החברה. מאז הקמתו פועל המכון להכשרת אנשי מקצוע, עובדים סמך מקצועיים, חוקרים, הורים וילדים, בכל הקשור למניעה, לאיתור, לטיפול ולשיקום ילדים נפגעי התעללות והזנחה. ובצד כל אלה - חידוש ובניית ידע מקצועי מתקדם והפצתו בישראל ובעולם.

ייחודו של המכון בפעילות הרב-תחומית המקיפה שהוא מקיים למען מטרה זו, על כלל היבטיה - הרפואי, המשפטי, הנפשי, החינוכי והחברתי. בתוך כך, הכשיר המכון ברבות השנים יותר מ-10,000 אנשי מקצוע, ביניהם רופאים, אחיות מרפאות בעיסוק, מורות, עובדות סוציאליות, שופטים, עורכי דין, צוותי מסגרות חוץ-ביתיות, צוותי החינוך הרגיל והחינוך המיוחד, מלווי הסעות, נהגים ועוד. גם האוכלוסיות בהן מטפל המכון מגוונות וחוצות את כל המגזרים בחברה, ביניהן ערבים, חרדים, עולים חדשים, ציונות דתית, ועוד, בפריסה ארצית כוללת ואף בחו"ל.

"אדם שסיים לימודי עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, משפטים או מקצוע רלוונטי אחר באוניברסיטה ונמצא באינטראקציה עם ילדים, צריך להמשיך ולקבל הכשרות שונות בנושא זה לאורך הקריירה, כדי לוודא שהוא נמצא בחזית הידע המקצועי. וכאן אנו נכנסים לתמונה, זה התפקיד שלנו"

כחלק מהרחבת הפעילות והרצון לתת מענה כולל, מפעיל מכון חרוב מגוון פרויקטים, ביניהם: מיזם מהל"ב- מניעת התעללות בילדים, קמפוס חרוב לילדים, חרוב ארצות הברית, ואנשים עם מוגבלות.


פרטים נוספים באתר הרשמי ובעמוד הפייסבוק של מכון חרוב

מכון חרוב ב-Family Guide

  • עוד באותו נושא:
  • מכון חרוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully