וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים בכניסה ושמירה על היריון: כל מה שחשוב לדעת על פוריות הגבר

בשיתוף מרכז ברטוב

9.7.2019 / 15:59

כאשר זוג לא מצליח להיכנס להריון ו/או יש הפלות חוזרות בטרימסטר ראשון ו/או לא מצליחים בטיפולי הפריה חוץ גופית ובמקרים קיצוניים רגע לפני שהולכים לתרומת זרע מומלץ לעשות בירור מלא ומקיף של נושא פוריות הגבר

יח"צ

הסטיגמה שכאשר אישה לא מצליחה להיכנס להיריון או לשמור עליו נובעת בעיקר מבעיות פוריות אצל האישה הייתה נפוצה מאוד בעבר, אך היום ברור כי זה רחוק מלהיות נכון. למעלה מ-50% מבעיות הפוריות נובעות מבעיה בפוריות הגבר. נוסף על זה, מחקרים רבים מהשנים האחרונות מראים כי קיימת ירידה קבועה ומתמשכת באיכות הזרע אצל הגברים דבר שיוביל בעתיד לעליה באחוז בעיות הפוריות הקשורות בגבר.

ד"ר רעות ברטוב שיפמן, מנכ"ל ומנהלת מקצועית במרכז ברטוב - המרכז לפוריות הגבר, מסבירה כי כאשר זוג לא מצליח להיכנס להריון ו/או יש הפלות חוזרות בטרימסטר ראשון ו/או לא מצליחים בטיפולי הפריה חוץ גופית ובמקרים קיצוניים רגע לפני שהולכים לתרומת זרע מומלץ לעשות בירור מלא ומקיף של נושא פוריות הגבר.

את בעיות הפוריות הקיימות ניתן לחלק ל-4 קטגוריות.
1. ריכוז נמוך של תאי זרע בזרמה - Oligozoospermia
2. בעיה בתנועה של תאי הזרע בזרמה - Asthenozoospermia
3. בעיה במורפולוגיה של תאי הזרע - Teratozoospermia
4. חוסר בתאי זרע בזרמה - Azoospermia

כדי לתת מענה מקיף למגוון הבעיות, הבדיקות והטיפולים במרכז ברטוב כוללים: ייעוץ ספרמטולוגי, אבחון מורפולוגי, חיפוש תאי זרע, בדיקת זרע ותרבית חיידקים, הכנת זרע לתרומת ביציות, השבחת זרע להזרעה ובדיקת הלוספרם אשר מאבחנת את אחוז תאי הזרע עם שברים בחומר התורשתי.

בדיקות אלו מבוצעות בהתאמה אישית, בהתאם לבעיה של כל זוג וזוג. שתוף הפעולה עם מיטב המומחים והרופאים בתחום הפוריות מעלה את הסיכוי למציאת פתרון בהתאמה אישי לזוג ולהעלאת אחוזי ההצלחה של הטיפולים , הורדת שיעורי ההפלות והעלאת אחוזי ההצלחה ללידת חי.

* לפרטים ומידע נוסף על בדיקות פוריות הגבר:

מרכז ברטוב undefined, בשיתוף מרכז ברטוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully