וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SOULMATE - מזון לכלבים וחתולים

11.7.2019 / 14:34

SOULMATE הינו מותג חדש למזון לכלבים וחתולים המציע לבעלי חיות המחמד את המזון האיכותי ביותר, לכל הצרכים הנפוצים, עם בשורה צרכנית אדירה שמורידה את המחירים בשוק בעד 50 אחוזים!.

המותג SOULMATE הנו מיזם שנולד מהבנה ששוק מזון בעלי החיים מוצף במותגים ללא בידול הן ברמת האיכות והן ברמת המחיר וחייבים לעשות בו סדר, להביא אוכל עם רכיבים איכותיים ונכונים לתזונת חיית המחמד ובמחיר נגיש.

הסיפור של SOULMATE מתחיל ביוצא יחידת עוקץ שהכלב שלו הציל את חייו בפעילות מבצעית ושותפים נוספים שכלבים וחתולים הם חלק בלתי נפרד מחייהם. זו בעצם קבוצה של צרכנים שאהבתם לכלבים ולחתולים הובילה אותם לעשות מעשה לאחר שהרגישו שהם פשוט משלמים המון כסף כל חודש עבור מוצרי צריכה בסיסיים כמו מזון, חטיפים וחול לחתולים.

.הם החליטו לקחת את האהבה שלהם צעד אחד קדימה ולייצר לחברי הנפש שלהם, מותג שלא מתפשר על האיכות , נותן לחיות המחמד בדיוק את מה שהן צריכות והכי חשוב בתמחור נגיש וידידותי שמביא בשורה צרכנית גדולה לשוק.

המזון מיוצר במפעלים בהולנד וגרמניה (העומדים בתקנים המחמירים ביותר באירופה) ומציע בשורה חשובה לבעלי חיות המחמד ברמת איכות מול מחיר על פני מתחרים הקיימים כיום בשוק מזון הכלבים .

היכנסו כבר עכשיו לאתר או חייגו 6808*
ונשמח להתאים לחבר הנפש שלכם את המזון הטוב והמתאים לו ביותר ?

SOULMATE ב-FAMILY GUIDE

  • עוד באותו נושא:
  • SOULMATE
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully