וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרי זה הכי, אחי"

בשיתוף SOULMATE, בשיתוף SOULMATE

21.8.2019 / 15:49

מרגע פתיחת שק המזון של הכלב שלכם, האוכל מתחיל לאבד מהטריות ומהערכים התזונתיים שבו. אז מה עושים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם

בשיתוף SOULMATE

הי חברים! קרה לכם פעם שנפלתם על דגני בוקר לא טריים? מישהו השאיר את השקית פתוחה? זה זוועה, זה נדבק, אי אפשר לבלוע את זה והכי גרוע אין את הרעש הקראנצ'י הזה...

אותה תחושה יש לכלב שלכם כשהוא אוכל מזון משק גדול שנפתח לפני כמה שבועות. מרגע פתיחת השק האוכל עובר תהליך חמצון והמזון מאבד ערכים תזונתיים. זה ממש לא משנה עם השק סגור, מקופל או פתוח. ואל תשכנעו את עצמכם שאם המזון נמצא בתוך כלי קיבול כלבכם מפצפץ תזונה עשירה ישר אל תוך ביטנו. להיפך - לרוב, כלי המתכת והפלסטיק מחמירים את המצב ומזרזים את תהליך החמצון.

רגע, אז למה שקים גדולים? קל - זיכרו, החישוב הוא מחיר פר קילו - קטן, החנות מפסידה, גדול, החנות מרוויחה.

אוקיי. אז מה עושים: נקפיא להם את האוכל? נרוץ כל יום לחנות לקנות שק קטן ויקר? נארוז בווקום אחרי כל ארוחה? או שאפשר פשוט להתחיל לצרוך בשקים קטנים, עם אריזה תלת שכבתית, מותאמים למזג אויר חם ולח כמו שלנו, שנאטמים בסגירה הרמטית חוזרת -אבל במחיר מוזל כאילו קניתם שק גדול.

השקים שלנו הם בגודל אחיד של 5 ק"ג עם זיפר לסגירה הרמטית מחדש בכל שימוש. השקים נארזים בשלוש שכבות ונאטמים בטכנולוגיה מיוחדת שמזרימה חנקן לשמירה מרבית על איכות המרכיבים, הטריות ומונעת התפתחות בקטריות.
זהו. אין ריח בבית, מחיר נמוך, בלי שטיקים. ואוכל טרי, מזין... קראנצ'י... מתפצפץ... לעיס... אוקיי... נראה לי שהבנתם את הרעיון.
הנה המוצרים שלנו, דברו איתנו.

לאתר סולמייט

בשיתוף SOULMATE, בשיתוף SOULMATE
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully