וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנפש ולנשמה: כך מסייעים למתמודדי הנפש החרדים

בשיתוף "עתיד חדש", בשיתוף עתיד חדש

25.8.2019 / 13:22

הליך שיקום והתמודדות נפשית אפקטיבי מתאפשר רק אם המטופל חש בנוח בסביבה בה הוא מתנהל. קהילת בית ירושלים מספקת למתמודדי נפש במגזר החרדי והדתי מקום המסייע להם בלימוד מיומנויות חיים - יחד עם ניהול אורח חיים תורני

בשיתוף "עתיד חדש"

הידעת? כשמדברים על בריאות הנפש או התמודדויות נפשיות, קיים מענה במיוחד לציבור החרדי והדתי. בשנים האחרונות מתגברת ההבנה כי לכל קהילה ולכל מתמודד עם מוגבלויות צריך להתאים את המסגרת השיקומית לפי צרכיו.

כאשר אדם אינו חש בנוח במסגרת בה הוא נמצא וכאשר הוא אינו יכול לשמור על אורח חייו, לא ניתנת לו הזדמנות אמיתית לעבור הליך שיקום בעל משמעות. בדיוק עבור זה קיימת היום אפשרות לעבור תהליך שיקום נפשי תוך שמירה על צביון ואורח חיים חרדי או דתי על כל גווניו וצרכיו.

קהילת "בית ירושלים" הינה קהילה חרדית-דתית בחיפה, המותאמת לאורח החיים החרדי והדתי. כשרות מהדרין, הפרדת דירות בין נשים וגברים, שמירה על שבתות וחג, שיעורי תורה, טיולים מותאמים, צוות חרדי או דתי, ועוד. תהליך השיקום כולל רכישת מיומנויות יומיומיות, ניהול כלכלי, ניהול משק בית, תעסוקה ולימוד תורני, תוך התאמה מלאה לצרכיו, רצונותיו, ויכולותיו של כל מתמודד.

השילוב בין תכנית השיקום לבין שמירה על צביון ואורח חיים חרדי או דתי מאפשרת לכל מתמודד להגיע לעצמאות מירבית בתוך קהילה תומכת וחמה.

פרטים נוספים באתר הרשמי של "עתיד חדש"

עתיד חדש undefined, בשיתוף עתיד חדש
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully