וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PandaZzz

5.9.2019 / 12:44

אנחנו מאמינים שיום טוב מתחיל בשינה טובה. לכן, חקרנו במשך השנים את עולם השינה וככל שהעמקנו הבנו ששינה טובה הופכת את החיים שלנו לטובים יותר.

חלמנו בגדול

החלום שלנו היא לעשות מהפכה בחדר השינה שלכם. המהפכה מתחילה במוצרי שינה מעולים במחירים הוגנים שמתאימים לכולם. המוצרים מתוכננים על ידי מומחי שינה ומשלבים את הטכנולוגיות החדשות ביותר עם החומרים האיכותיים ביותר. הייצור נעשה במפעלים מהמתקדמים בעולם.

המוצרים שלנו לא רק איכותיים אלא גם בטוחים. לכל המוצרים שלנו יש תווי תקן בינלאומיים מחמירים כדי שאתם תוכלו לישון בראש שקט.

חוויית קנייה נוחה ופשוטה

הפכנו את חוויית הקנייה של מוצרי שינה ממורכבת ומסובכת לפשוטה ונוחה. מזמינים את המוצרים שלנו באינטרנט מבלי לצאת מהבית. המוצרים מגיעים אליכם ארוזים בקופסה תוך מספר ימים לתקופת ניסיון. במידה ואינכם מרוצים מהמוצר אנחנו מגיעים אליכם ואוספים את המוצר ללא עלות ובלי שאלות. יש יותר נוח מזה?

מזרוני PandaZzz. אתר רשמי
מזרוני PandaZzz/אתר רשמי

שירות חלומי

השירות שאנו מעניקים הוא בסטנדרט אמריקאי. מענה מהיר, אדיב ועזרה מקצועית ועניינית. אחד מהערכים שלנו זה שקיפות, באתר שלנו תוכלו למצוא את כל המידע עלינו ותשובות לשאלות שלכם.

מהפכה במחיר

אחד מהדברים ששמנו עליהם את הדגש הוא מחיר. שיטות המכירה ופערי התיווך הקיימים בתחום מוצרי השינה מייקרים בצורה משמעותית את מחיר המוצרים. לכן, בחרנו למכור את מוצרי השינה שלנו ישירות אליכם דרך אתר אינטרנט, ללא מתווכים וללא פערי תיווך. כך אתם יכולים לקבל את המוצרים האיכותיים ביותר בשבריר מהמחיר שאותו מוצר היה נמכר בחנות.

כל מה שאנחנו חושבים עליו הוא חדר השינה שלכם. בקרו באתר שלנו ושדרגו את השינה שלכם.

PandaZzz ב-Family Guide

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully