וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיכנס לכושר ב-20 דקות בשבוע? הכירו את שיטת EMS

בשיתוף EMS CLUB, בשיתוף EMS CLUB

5.9.2019 / 13:22

אפשר לתמצת ממוצע של ארבע שעות שבועיות בחדר הכושר ל-20 דקות פעם בשבוע בעזרת הטכנולוגיה והאימון האישי בשיטת EMS - גירוי שרירים חשמלי שיודע להפעיל סימולטנית את כל שרירי הגוף

Family guide בשיתוף EMS CLUB

כל מי שלא נמצא בכושר יודע טוב מאוד שהגיע הזמן להתחיל להתאמן. הבעיה? לא לכולם יש זמן וחשק לבלות פעמיים שלוש בשבוע במשך שעתיים בחדר כושר, בריכה או בריצה. אז האם ואיך אפשר להיכנס לכושר מאימון של רק 20 דקות בשבוע?

בכתבת הווידאו דיברנו עם רני רוביו, מנכ"ל ובעלים של רשת EMS club, שהסביר שאפשר לתמצת ממוצע של ארבע שעות שבועיות בחדר הכושר ל-20 דקות פעם בשבוע בעזרת הטכנולוגיה והאימון האישי בשיטת EMS - גירוי שרירים חשמלי שיודע להפעיל סימולטנית את כל שרירי הגוף בו זמנית והוכח מחקרית כיעיל ובעל תוצאות גבוהות, בניגוד לחדר כושר בו כל שריר מופעל בנפרד. המתאמן מתחבר דרך חליפה ייחודית למערכת מבוקרת המעבירה פולס בתחום תדר נמוך (אל דאגה, זה לא כואב בכלל ואפילו מרגיש טוב) שיוצר התנגדות לשרירים ולכן כל תנועה הופכת לעוצמתית יותר. ישנן הגבלות רפואיות לקבוצות יעד (כמו בכל ספורט).

האימון בשיטת EMS מתאים לכולם ומסייע בחיטוב, מיצוק, הצרת היקפים, חיזוק ובניית שריר. כמו כן, אימון בשיטת EMS הוכח מחקרית כיעיל במיוחד במקרים של שיקום פציעות, כאבי גב וחיזוק שרירי רצפת האגן במקרים של בריחת שתן. שילוב של הפן הספורטיבי והשיקומי. הטכנולוגיה המתקדמת מסייעת להפעיל 90% משרירי השלד בזמן האימון ומתאמנים רבים מעידים כי האימון שינה את חייהם מקצה לקצה ועד שלא מתנסים קשה לתפוס כמה מאמץ וכמה אפקטיביות טומן בחובו אימון של 20 דקות, פעם בשבוע.

כל הפרטים והמידע באתר הרשמי - שם ניתן לקבוע אימון ניסיון

EMS CLUB undefined, בשיתוף EMS CLUB
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully