וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים או משפצים את הבית? זה הזמן להוסיף מעלית ביתית

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

5.9.2019 / 13:35

הוספת מעלית ביתית, מעבר לעזרה והנוחות שהיא תעניק לכם בחיי היום יום, משדרת יוקרה וקידמה בבית וגם מעלה בצורה משמעותית את ערך הנכס. אבל רגע לפני שמתחילים בבנייה - יש דברים שחייבים לדעת

Family Guide בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

אתם משקיעים ממיטב כספכם וזמנכם כדי לבנות בית חדש. הבית הוא המקום שאנחנו חוזרים אליו בסוף כל יום, מזמינים אליו אורחים ומשפחה והוא מייצג אותנו. סמל סטטוס. אז כיצד מעלית ביתית, פתרון שהופך לפופולארי במיוחד, יכולה לשדר קידמה ויוקרה בבית שלכם? שוחחנו בכתבת הווידאו עם עודד מנכ"ל חברת סדן שמתמחה בהתקנת מעליות ביתיות, שהסביר כי את הוספת המעלית מומלץ לקחת בחשבון בשלב התכנון או הבנייה של הבית, אבל אפשר גם בשלב מאוחר יותר.

כחלק מהליך התכנון, הלקוח או האדריכל פונים אל חברת המעליות ויחד איתם מבינים את הצרכים, הרצונות והמגבלות כדי "לתפור" "עבור הלקוח את העיצוב, המידות והמיקום המועדף בבית. מלבד הנוחות והיוקרה, המעלית משביחה את ערך הנכס. לפי בדיקות של חברת סדן, ערך הנכס תמיד עולה כאשר יש מעלית - במקרים מסוימים אפילו ביותר מ-15%. בנוסף, כאשר מדובר במעלית הממוקמת בנכס מסחרי, המעלית משנה את שווי הנכס מקצה לקצה ומאפשרת שימוש באזורים שכלל לא יכלו להיות נגישים או ברי השכרה. לדוגמה, כאשר מוסיפים מעלית המחברת את הקומה השנייה או הגלריה ניתן להשתמש בקומה הנוספת להשכרה למשרד ולא רק כמחסן. מחיר של מעלית לבית פרטי או לעסק מתחיל ב-100 אלף ש"ח והמחיר הסופי תלוי ברמת הגימור, אך בכל מקרה תמיד ההוצאה חוזרת כערך גבוה יותר לבעלי הנכס.

מבחינת נראות, חברת סדן עובדת מול יצרנים מובילים באיטליה שמתמתחים במראה יוקרתי. יש אפשרות לבחור מתוך מגוון רחב של חומרי גמר, צבעים, מידות וצורות. ניתן לשלב בין חומרים וגימורים ולהגיע למראה ייחודי וחד פעמי - רק לבית שלך. בשורה התחתונה, חובה לקחת בחשבון לפני שבוחרים את סוג המעלית והחברה שמתקינה אותה זה שלחברה המתקינה יש ניסיון מוכח, חוות דעת חיוביות כדי שאת או אתה לא תהיו שפן ניסיונות של חברה שרק עכשיו מנסה להתחיל פעילות כיוון שמדובר במוצר מורכב טכנולוגית ויותר מכל במוצר בטיחותי. כמו כן, חשוב לוודא שהיצרן של המעליות הוא מוכר ובעל וותק בארץ ובעולם וכי בסיום ההתקנה החברה מתחייבת לקבל את אישור מכון התקנים לפני העברת המעלית לשימוש הלקוחות. רק כך ניתן לקבל מוצר בטיחותי ואיכותי.

כל הפרטים באתר של חברת בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות undefined, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות
  • עוד באותו נושא:
  • מעלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully