וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק לספורטאים: להוריד את הסיכון למשקל עודף בעזרת אימון בשיטת EMS

בשיתוף EMS CLUB, בשיתוף EMS CLUB

15.9.2019 / 16:44

אחד האימונים שתופס תאוצה לאחרונה הינו בשיטת EMS - רק 20 דקות, פעם בשבוע. במהלך האימון כל השרירים בגוף פועלים סימולטנית, זאת לצד מדריך וליווי אישיים אשר נותנים לשרירים שלכם את היחס שמגיע להם. רני רוביו, מנכ"ל ובעלים EMS: "חוות הדעת נהדרות!"

בשיתוף EMS CLUB

טכנולוגיה וידע מקצועי שינו מקצה לקצה את הדרך שבה ספורטאים מתייחסים לגוף שלהם. אחת הדרכים לקחת את היכולות ל-next level, היא לשלב אימונים מסוגים שונים. אחד מהאימונים שתופס תאוצה בקרב ספורטאים, מקצוענים וחובבים הוא אימון בשיטת EMS.

כדי להבין טוב יותר במה מדובר דיברנו בכתבת הווידאו עם רני רוביו, מנכ"ל ובעלים רשת EMS Club, שהסביר כי אימון בשיטת EMS אורך 20 דקות ועושים אותו פעם בשבוע (יש אנשים שעושים אחת ל-4-5 ימים). כיצד זה מספיק? מדובר באימון בעצימות גבוהה שיכול להוות תחליף מלא לחדר כושר או כפי שצוין, כאימון משלים לספורטאים ומתאמנים מעולמות ספורט שונים. במהלך האימון המתאמן לובש חליפה ייעודית אליה מתחברות אלקטרודות שמעבירות גירוי בתדר נמוך שמאפשר להתמקד בפיתוח והעצמת שרירים ספציפיים. כך למעשה אצן יכול לשפר את השרירים הקשורים ליציאה מהמקום (יוסיין בולט מתאמן בשיטה זו ועובד לו "לא רע"), שיפור שרירי ידיים לטניסאים או שרירי ליבה לשחקני כדורגל וכדורסל. במהלך האימון, כל השרירים בגוף מופעלים סימולטנית, אך בעזרת המדריך האישי שמלווה כל אימון ניתן לתת פוקוס לשרירים מסוימים ע"פ צרכי ורצונות המתאמן.

למרות שאימון ה-EMS מסייע לספורטאים לקחת את היכולות שלהם לשלב הבא, הוא מתאים מאוד גם לספורטאים חובבים אן לאנשים שרוצים להתחיל להיכנס לכושר ופשוט לא מוצאים את הזמן לכך.

כל הפרטים והמידע באתר הרשמי - שם ניתן לקבוע אימון ניסיון

EMS CLUB undefined, בשיתוף EMS CLUB
  • עוד באותו נושא:
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully