וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרונות ה"סקסיים" לשדרוג ואבטחת הבית והעסק

בשיתוף GLOBAL-KOL, בשיתוף GLOBAL-KOL

15.9.2019 / 16:51

יש היום אפשרות לבנות רשת תקשורת שמבוססת על סיבים אופטיים עם יכולת העברת מידע גבוהה, אמינה ומהירה - לכן, חשוב להבין שבניית תשתית התקשורת והגדרת הרשת הן האספקטים הכי חשובים בתכנון פתרונות תקשורת מתקדמים

בשיתוף Globalkol

יש היום פתרונות תקשורת טכנולוגיים שמשדרגים כל בית ועסק והופכים אותם להרבה יותר 'סקסיים' - ואז כמובן גם צריך לאבטח הכול בצורה חכמה! אבל לא פעם, בבית או בעסק יש אינספור מכשירים שמחוברים ל-wifi ולרשת ואז הם פשוט לא מתקשרים או מכבידים על הרשת והכל זז לאט ונתקע.

די להבין מה כדאי לעשות דיברנו בכתבת הווידאו עם אבי בניון ועמיחי מכלוף, הבעלים של GLOBAL-KOL שמתמחה בפתרונות טכנולוגיה ואבטחה שהסבירו כי לא פעם אנשים מוסיפים מכשירים, פיצ'רים ופונקציות למערכות התקשורת במעין שיטה של טלאי על טלאי ומבלי לוודא שתשתית התקשורת בכלל יכולה לשאת את העומס - החל מרוחב הפס, פריסת נקודות התקשורת וכמובן איכות הציוד. הדוגמא הכי טובה? להתקין רשת במהירות גבוהה ולהשתמש בראוטר באיכות ירודה עם עוצמת תדרים לא מספקת. בין אם זה בבית או בעסק, יש היום אפשרות לבנות רשת תקשורת שמבוססת על סיבים אופטיים עם יכולת העברת מידע גבוהה, אמינה ומהירה - לכן, חשוב להבין שבניית תשתית התקשורת והגדרת הרשת הן האספקטים הכי חשובים בתכנון פתרונות תקשורת מתקדמים. לדוגמא, בהתקנת מערכות קולנוע ואודיו יש היום אפשרות לבנות אזורי שמע שונים דרך אותה מערכת - כך שבסלון נראה סרט, בחדר השינה נשמע מוסיקה ובחדר הילדים תהיה מוסיקה אחרת. כדי להפוך הכל לסקסי ונוח יותר, יש אפשרות לשלוט על כל המידע, להפעיל, לכבות, לבחור, להנמיך/להגביר ועוד דרך הסמאטרפון או הטאבלט.

ברגע שהבית או העסק הפך להיות הרבה יותר שווה - צריך גם לאבטח לא? הפתרון הכי מתקדם היום מבחינת מצלמות אבטחה הוא מצלמות אנליטיקה שיודעות לנתח כל תזוזה חריגה ע"פ אלגוריתם של AI, אינטליגנציה מלאכותית, שיודע לזהות מתי זה פורץ או מתי סתם עבר חתול או שהרוח העיפה כיסא. מצלמות מסוג זה מורידות את קריאות השווא למוקד האבטחה לכמעט 0 אחוזים - מדוע זה חשוב? כי סייר שהגיע למקום 2- פעם בגלל אזעקת שווא כבר לא יגיע בפעם ה-21 וגם אנחנו נוכל להיות רוגעים יותר ולא לקפוץ סתם כל פעם מחדש.

GLOBAL-KOL היא חברה שמתמחה בפתרונות טכנולוגיה ואבטחה מתקדמים - החל משלב בניית תשתית התקשורת ועד להתקנה ותיאום כל המערכות. החברה עובדת עם ספקי הציוד המובילים בשוק ובעזרת שירות אישי ומקצועי היא מתחייבת לתת את התוצאה הטובה ביותר.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של GLOBAL-KOL

בשיתוף GLOBAL-KOL, בשיתוף GLOBAL-KOL
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully