וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נדבר על בעיות בתפקוד המיני

בשיתוף מכון ארגמן, בשיתוף מכון ארגמן

16.9.2019 / 11:39

בעיות בתפקוד המיני ולא יפתרו מעצמם ולכן לעתים חשוב לעבור טיפול נכון ומכוון מטרה כדי לפתור אותן. לכן יש לדעת מהו טיפול מיני, למי הוא מיועד ומדוע חשוב לדבר על הדברים ולא להסתיר?

בשיתוף מכון ארגמן

תפקוד מיני, או ליתר דיוק בעיות בתפקוד המיני, הן כמעט טאבו בחברה שלנו. למרות שנדמה שיש פתיחות רבה בקשר לסקס ומיניות, קיימות לא מעט סטיגמות, חששות ובושה לדבר על מה קורה שזה לא קורה כמו שצריך.

בין אם מדובר ביחסים מונוגמיים ארוכי טווח או קשרים מזדמנים, המערכת המינית עוברת את התקופות הטובות והרעות שלה, חולשות וחזקות, כמו כל מערכת אחרת בגוף שלנו. הבעיה היא שאנחנו מתייחסים למערכת המין בתור כלי למדידה עבור שאלות חברתיות כמו: 'איזה מין גבר אני' או 'מה הערך של הנשיות שלי'. חוסר חשק, בעיות בזקפה, יובש בנרתיק, קושי לגמור- כל אלו הן התגובות נורמליות לחיים המשתנים של כולנו. כל אלו הן בעיות שכיחות ונורמליות. המערכת המינית מורכבת מרקמות, בלוטות ובעיקר הורמונים. דברים שיכולים להיות מושפעים ממתח, תסכול, כעסים, כאבים אחרי לידה, או אפילו סוג התחתונים שלבשתם היום. כל אלו משפיעים על התפקוד המיני, ולא יפתרו מעצמם ולכן לעתים חשוב לעבור טיפול נכון ומכוון מטרה כדי לפתור את בעיות התפקוד.

במהלך טיפול מיני המשתתפים מבינים מה מפעיל אותם, מה מחזק אותם, מה מדליק או מכבה אותם והכל במטרה לעודד תקשורת בריאה כמפתח למיניות בריאה. צפו בכתבת הווידאו בה רונית ארגמן, מנהלת מכון ארגמן המתמחה בהתערבות בתחום המיני-חברתי, מסבירה מהו טיפול מיני, למי הוא מיועד ומדוע כל כך חשוב לדבר על הדברים ולא להסתיר.

פרטים נוספים באתר של "מכון ארגמן"

מכון ארגמן undefined, בשיתוף מכון ארגמן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully