וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע מכשיר השמיעה שלכם נמצא במגירה ולא באוזן?

בשיתוף מכון מדטון-הדים, בשיתוף מכון מדטון-הדים

19.9.2019 / 11:31

הסיבות לכך שאנשים עדיין חוששים ממכשיר שמיעה כוללות את החשש מהמראה האסתטי, תפיסה "העצמי" כבעל לקות וקשיי הסתגלות - בעיקר בקרב אנשים שכבר שמו בעבר מכשיר שמיעה

בשיתןף מדטון-הדים

אם אתם סובלים מירידה בשמיעה ואין לכם מכשיר שמיעה או שיש לכם מכשיר שמיעה והוא שוכב במגירה, יש לנו שאלה אחת עבורכם - למה!? כדי להבין טוב יותר שוחחנו בכתבת הווידאו עם חגית שגיא, קלינאית תקשורת ומנהלת מקצועית במדטון-הדים שהסבירה כי הדבר היחיד שבולט יותר ממכשיר שמיעה זה לא לשמוע. הסיבות לכך שאנשים עדיין חוששים ממכשיר שמיעה כוללות את החשש מהמראה האסתטי, תפיסה "העצמי" כבעל לקות ולבסוף קשיי הסתגלות - בעיקר בקרב אנשים שכבר שמו בעבר מכשיר שמיעה וכעת הוא שוכב במגירה או במקרה הטוב על השידה. אך לכל סיבה, יש תשובה טובה!

המראה החיצוני - יש כיום מכשירים שמיעה קטנים ואסתטיים (עם יכולות אדירות) שחוץ מאנשים אחרים עם מכשיר שמיעה או קלינאי תקשורת העוסקים בתחום, אף אחד לא שם לב אליהם. המכשירים "מתחבאים" מאחורי האוזן ויש להם צינורית עדינה על סף הבלתי נראית.

מכשירי שמיעה מדטון. יח"צ,
מכשירי שמיעה של מדטון-הדים/יח"צ

תפיסת "העצמי" - נכון, אי אפשר לבטל את התחושה שפתאום באמצע החיים אנחנו נזקקים למכשיר עזר טכנולוגי כדי לתפקד טוב יותר, אבל כשחושבים על זה...מה ההבדל בין זה לבין סמארטפון? גם בלעדיו אנחנו כבר בקושי מתפקדים. בנוסף, הסביבה המודרנית היא כל כך רועשת שיותר ויותר אנשים מתחילים לחוות ירידה בשמיעה כבר בגילאי 30-40 ומגיל 50-60 כבר כולם חווים ירידה בשמיעה. אז אתם לא לבד...

קשיי הסתגלות - מטבע הדברים יש תקופת הסתגלות למכשירי שמיעה . אפשר לדמות את השעות הראשונות עם המכשירים לרגע בו מדליקים אור בחדר חשוך כשפתאום כל האורות נפתחים בבת אחת ואנחנו מסתנוורים. אחרי שהתרגלנו לא לשמוע טוב זה בהחלט מוזר פתאום לשמוע כל צליל וצליל. אך עם הזמן, המוח לומד מחדש לסנן את מה שלא רלוונטי ואפשר לשמוע טוב יותר שיחות עם אנשים ולגלות מחדש צלילים וניואנסים במוזיקה שאנחהו מכירים ואוהבים.

כדי להקל על תקופת ההסתגלות, כדאי לבצע הסתגלות הדרגתית הן מבחינת משך השימוש והן מבחינת סביבות האזנה , ולא פחות חשוב,לעבור מדידת REM אובייקטיבית של ההגברה בתוך האוזן, כיוון שמבנה האוזן של כל אחד מאיתנו הוא שונה וחשוב לעשות התאמה מדויקת. לסיום, חשוב להבין כי מכשירי שמיעה משפרים משמעותית את היכולות הקוגניטיביות ואת תחושת האושר הכללית שנובעת מהיכולת לתקשר, להבין ולחוות את הסביבה במלוא צליליה.

לתיאום בדיקת שמיעה ללא עלות>>>

מדטון-הדים undefined, בשיתוף מכון מדטון-הדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully