וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסכים זמן ושטח עם מעלון אנכי ללא פיר

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

23.9.2019 / 14:40

אנשים רבים נרתעים מהמחשבה על העבודה המורכבת של חציבת פיר לצורך הכנסת מעלון בבית או במשרד, אבל ניתן לחסוך בזמן ושטח ולהתקין מעלון לגובה של עד 4 מטרים ללא מאמץ

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

למעלון בבית או במשרד יש המון יתרונות מבחינת הנגשה ונוחות, אך אנשים רבים נרתעים מהמחשבה על העבודה המורכבת של חציבת פיר. כדי להבין כיצד ניתן לחסוך בזמן ושטח ולהתקין מעלון לגובה של עד 4 מטרים ללא מאמץ שוחחנו בכתבת הווידאו עם איציק ירדן מחברת סדן שמתמחה בהתקנת מעליות ומעלונים, שהסביר כי מעלון אנכי ללא פיר שהתקנתו היא יחסית פשוטה ומהירה הוא המענה הטוב ביותר לחשש מחציבת פיר. בגדול, מעלון אנכי ללא פיר הוא תא פתוח עם דלתות ודפנות בגובה 1.1 מ' הנע בין שתי תחנות קצה כאשר הפרש הגבהים המקסימלי בין התחנות הוא עד 2 מטרים במקומות ציבוריים ועד 4 מטרים בבתים פרטיים. במעלון מסוג זה קיימות שתי שיטות הנעה: במת מספריים ובמה עם תורן ולכן ברוב המקרים מדובר בהתקנה פשוטה יחסית כיוון שלא נדרש פיר אלא רק בור עם הכנות קלות ופשוטות.

מעלון בשיטת הנעה "מספריים" - הוא הידראולי. למעלון מסוג זה נדרש בור עם עומק משתנה בהתאם לגובה ההרמה וכן סגירת החלל בצידי המעלון למען הבטיחות. מעלון זה נותן מענה עד לגובה הרמה של 2 מטרים. בשיטת ההנעה של "תורן הרמה צידי" נדרש קיר קונסטרוקטיבי ועומק בור מינימאלי של 10 ס"מ בלבד! ומעלון זה יודע לגשר עד הפרש גבהים של עד 4 מטרים! השטח המינימאלי הנדרש להתקנת מעלון שיעזור לכיסא גלגלים לעלות מעלה הוא 1.2X1.5 מטר ושני סוגי המעלונים יכולים להיות מותקנים במקום פנימי או חיצוני. כיוון שהמעלונים יכולים לשאת משקל של עד 300 ק"ג הם מתאימים למשתמש בכיסא גלגלים ולמלווה בו זמנית.

במרבית המקרים ניתן להתקין את המעלון בכל מקום, אך יחד עם זאת רצוי ומומלץ לזמן איש מקצוע למקום כדי שיתאים את סוג המעלון עפ"י התנאים בשטח בצורה מקצועית ונכונה. מחיר המעלון מתחיל מ 60,000 שקלים וביחס של עלות מול תועלת מדובר בפתרון משתלם שכפי שציינו, חוסך זמן בהתקנה ושטח בחלל המיועד.

כל הפרטים באתר של חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות undefined, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות
  • עוד באותו נושא:
  • מעלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully