וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי שלא תתקעו - מה שחשוב לבדוק לפני שמתקינים מעלית

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

3.10.2019 / 15:39

שירות למעליות ומעלונים כולל בתוכו שלושה מרכיבים עיקריים: טיפול מונע לאורך השנה גם כשאין שום תקלה, טיפול בתקלות וחילוץ - במידה ומישהו תקוע בתוך מעלית. לכן מומלץ עוד בשלב הרכישה לוודא שהחברה נותנת שירות והלקוחות מרוצים ממנו

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

מעלית או מעלון, מתוחכמים ואמינים ככל שיהיו, הם אחרי הכול מכונות. כידוע, מכונות צריכות שירות ולפעמים גם תיקון של תקלה - אז כיצד נבטיח שלא נתקע ונקבל שירות טוב? בכתבת הווידאו שוחחנו עם עודד סדן, מנכ"ל חברת סדן שמתמחה בהתקנה ושירות למעליות ביתיות ומעלונים, שהסביר שחשוב לפנות רק למי שזו המומחיות שלו, כיוון שהמעלית או המעלון הם מוצרים שבהם המקצועיות של הטכנאי משפיעה ישירות גם על הבטיחות של המשתמש.

כדי לוודא את איכות השימוש והשירות, מומלץ שהחברה שהתקינה את המעלית או המעלון תמשיך לתת שירות, אבל בכל מקרה חשוב לוודא שמי שנותן את השירות הוא ספק מורשה עם רישיון לביצוע השירות.

שירות למעליות ומעלונים כולל בתוכו שלושה מרכיבים עיקריים:
1. טיפול מונע לאורך השנה גם כשאין שום תקלה
2. טיפול בתקלות
3. חילוץ - במידה ומישהו תקוע בתוך מעלית

לכן מומלץ עוד בשלב הרכישה לוודא שהחברה נותנת שירות והלקוחות מרוצים מהשירות שלה. בחברת סדן השירות הוא ראשון במעלה, לפני מכירת ציוד חדש. יש לחברה מוקד 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע וחוץ מיום כיפור יש טכנאים עם ניידת שירות וכוננים בפריסה ארצית לטיפול בתקלות וחילוצים בכל עת. חשוב לדעת כי במעליות ומעלונים יש אפשרות להסכם שנתי שמשמש אפילו כסוג של ביטוח - זו אפילו חובה עבור הלקוח כיוון שהסכם שנתי מעניק לו שקט נפשי לגבי שירות וטיפול בכל תקלה עתידית.

קיימים שני מסלולים לבחירת שירות שנתי: האחד שירות שכולל חלקים ולמעשה מכסה כל תקלה כולל בחלקים עצמם. השני, הסכם ללא חלקים ואז הלקוח מחויב על החלקים בנפרד. במרבית המקרים התקלות נגמרות ללא החלפת חלקים ולכן יש הרבה לקוחות שבוחרים שירות שנתי ללא חלקים, אבל זה אישי וכל אחד בוחר כראות עיניו. הסכם כזה פותר הרבה בעיות, לא רק שזה נותן שקט ללקוח זה גם מונע מחלוקות, כשאין הסכם אז יש המון ויכוחים לגבי עלויות ולגביי תקלות ומה הסיבה לכל תקלה. מבחינת עלויות, זה תלוי בסוג המתקן והמורכבות שלו - אף באופן כללי המחירים נעים מ -150 ש"ח לחודש ועד 500 ש"ח לחודש ברוב המתקנים. כמובן שהסכם שכולל חלקים עולה יותר מהסכם ללא חלקים לאותו המתקן.

כל הפרטים באתר של חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות undefined, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות
  • עוד באותו נושא:
  • מעלית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully