וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד תרוויחו כסף מעולה מעסק עצמאי של בישול אוכל בבית?

בשיתוף יאמי, בשיתוף יאמי

21.8.2019 / 11:26

מהפכת העצמאות הגיעה גם לעולם הקולינריה ובזכות פלטפורמה שמספקת אלטרנטיבה עבור שפים ובשלנים שרוצים לצאת מהמטבח של המסעדה ולהגשים את החזון הקולינרי שלהם, אפשר גם להרוויח מבישולים מהבית כסף טוב

Family guide בשיתוף יאמי

השינויים בשוק העבודה הובילו אנשים רבים לבחור במקצועות חופשיים שמאפשרים גמישות וגיוון. לפני כמה שנים מהפכת העצמאות הגיעה גם לעולם הקולינריה ובזכות פלטפורמה שמספקת אלטרנטיבה עבור שפים ובשלנים שרוצים לצאת מהמטבח של המסעדה ולהגשים את החזון הקולינרי שלהם, אפשר גם להרוויח מבישולים מהבית כסף טוב! אז רגע לפני שתצאו לשוק, בואו נבין - איך זה עובד?

חן לב-עמי, מנכ"לית ומייסדת "יאמי - מבשלים בהזמנה אישית", מסבירה כי יש היום לא מעט שפים וטבחים עם ניסיון בעולם המסעדנות והקייטרינג שרוצים לפתוח עסק עצמאי בתחום הבישול אבל מעדיפים להימנע מהבירוקרטיה, העומס והעלויות הלא ריאליות של פתיחת מסעדה בישראל (שחלק גדול מהן נסגרות בשנה הראשונה). לכן, ניתן לראות בבירור את היתרון הגדול של עסק עצמאי בתחום הבישול: לבשל מה שאתה אוהב, בשעות שנוח לך ומבלי להשתעבד למסגרת לא גמישה של מסעדה או דוכן. כך בעצם נולד המושג של 'בשלן ביתי'. עבור אותם בשלנים, הפלטפורמה החברתית של יאמי נועדה לתת מענה - היא למעשה מחברת בין אנשים רעבים לבין אותם 'בשלנים ביתיים'.

אחד היתרונות הגדולים של הפלטפורמה היא שיש שליטה מלאה בשעות והיקף העבודה והכי חשוב? במה מבשלים. כלומר, הבשלן יכול להגדיר מראש באיזה ימים ואזורים הוא עובד וכיוון שההזמנות הן לפחות יום מראש, מבשלים רק את מה שהלקוחות מזמינים ולא צריך להחזיק מחסן או מלאי של חומרים שעלולים להתקלקל.

כמו בכל עסק של עצמאי, גם הבשלן הביתי חי על ממוצע חודשי/שנתי, אך כאשר הזמנה ממוצעת באתר עומדת על 400 שקלים ולכל בשלן יש כמה הזמנות ביום, אפשר לראות מדוע זה משתלם. יש בשלנים בפלטפורמה של יאמי שעושים את זה כבר במשך שנים ומרוויחים סכומים גבוהים בכל חודש - הרבה מעבר לשכר הממוצע בשוק המסעדנות . בשלנים רבים צירפו לעסק שותפים שמנהלים את הצד האדמיניסטרטיבי או מסייעים בהכנות לבישול, כך שמדובר בעסק בעל פוטנציאל צמיחה. בשלבים הראשונים, בשלנים רבים חוששים מהחלק הניהולי והשיווקי ובצדק! ניהול מערך גבייה זה לא מפרום ושיווק העסק זה לא סופלה; לכן יאמי לא משמשת רק כפלטפורמה שיווקית, אלא גם כגוף מקצועי שמספק תמיכה וייעוץ לכל בשלן.

כל הפרטים והבשלנים באתר של יאמי

יאמי undefined, בשיתוף יאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully