וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום ולא להתראות למיגרנות: שיטת האבחון שמשנה חיים

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, שיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

5.2.2019 / 9:38

אחרי 17 שנים בהן סבל ממיגרנות עם כאבי תופת, רגישות לאור, כאבי עיניים, נימול בידיים וברגליים ושמיעת צלצולים, מושיק החליט לנסות לעבור אבחון בגלגל העין וחייו השתנו מהקצה אל הקצה

פמלי גייד

מושיק ארביב סבל במשך 17 שנים ממיגרנות. שנים בהן הוא סבל מכאבי תופת, רגישות לאור, כאבי עיניים, נימול בידיים וברגליים ושמיעת צלצולים. תופעות אשר גרמו לו בתקופות מסוימות להגיע למצב של חוסר תפקוד מוחלט. רגע לפני שהחליט להשלים סופית את רוע הגזרה, שמע מושיק על אבחון בגלגל העין אשר מסייע לאתר את מקור הבעיה ולהתאים לה טיפול פרטני. כיוון שהרגיש שאין לו מה להפסיד החליט לעבור את האבחון.

איריס גייר מומחית לאירידולוגיה (אבחון בגלגל העין) אשר עשתה למושיק את האבחון מספרת כי האבחון סייע לגלות כי המיגרנות מהן סבל מושיק נבעו מהצטברות של רעלים בכבד וחוסר איזון בקטריאלי חמור במערכת העיכול שגרם להתפרצות של פטריית קנדידה ולבעיה בתפקודי הכבד. הרעלים שהצטברו במערכת בגוף עברו דרך מערכת הדם ולמעשה גרמו להתפרצות התקפי המיגרנה. מושיק מספר כי תוך זמן קצר הוא כבר חש בהקלה ולאחר שהתמיד בטיפול שאיריס גייר בנתה עבורו הוא הצליח להיפטר לגמרי מהמיגרנה ולצאת לחיים חדשים. בכתבת הווידאו מושיק מספר על התקופה הקשה שעבר וכיצד האבחון בגלגל העין סייע לו לצאת לדרך חדשה.

למדע האירידולוגיה יש למעלה מ-90% הצלחה באבחון מדויק. האבחון סייע לאלפי מטופלים להיפטר מבעיית המיגרנה.

לפרטים נוספים על פתרון בעיית המיגרנה בעזרת אבחון אירידולוגי ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, שיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully