וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להיפטר מהמיגרנות לתמיד אבל חייבים לזהות את מקור הבעיה

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

5.2.2019 / 11:50

מדע אבחון העין (אירידולוגיה) מסייע לאתר את שורש הבעיה כדי להתאים טיפול פרטני ומדויק. האבחון אינו פולשני ו/או כואב. למדע האירידולוגיה יש למעלה מ-90% הצלחה באבחון מדויק. האבחון סייע לאלפי מטופלים להיפטר מבעיית המיגרנה

פמלי גייד

לחץ נפשי, עייפות מצטברת ותזונה לא מאוזנת הן רק חלק מהסיבות אשר עלולות לגרום למיגרנה. אנשים אשר סובלים ממיגרנה מעידים כי מצד אחד, מדובר במצב בלתי נסבל שפוגע בתפקוד התקין. אך מצד שני, חלק מהם כבר השלימו עם העובדה כי לא באמת ניתן להיפטר לתמיד מכאבי הראש החזקים, אלא רק למזער את הכאב ולהפחית את כמות הפעמים בהם הוא קורה.

בכתבת הווידאו איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה, מדע פענוח סימנים המופיעים בגלגל העין ובלובן העין, ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA, מסבירה כי אפשר להיפטר מהמיגרנות אחת ולתמיד וכדי לעשות זאת חייבים לזהות את מקור הבעיה - הסיבה המדויקת שבגללה המיגרנות מופיעות. את זה ניתן לעשות בעזרת אבחון של גלגל העין אשר מסייע לנו לזהות את הבעיה שגורמת לחוסר איזון בגוף. לדוגמא, אצל מטופל אחד המיגרנות נבעו עקב הצטברות רעלים בכבד ובמעי הגס אשר הגיעו דרך מערכת הדם לאזור הראש. בעוד אצל מטופל אחר זיהינו כי הוא סובל מבעיה של כבד שומני. כלומר, אותה בעיה (מיגרנה) אך שורש הבעיה שונה לגמרי. מדע אבחון העין נקרא אירידולוגיה והוא מסייע לאתר את שורש הבעיה כדי להתאים טיפול פרטני ומדויק. האבחון אינו פולשני ו/או כואב. למדע האירידולוגיה יש למעלה מ-90% הצלחה באבחון מדויק. האבחון סייע לאלפי מטופלים להיפטר מבעיית המיגרנה.

לפרטים נוספים על פתרון בעיית המיגרנה בעזרת אבחון אירידולוגי ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully