וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הפנסיה: כיצד לטפל ב-NLP יכול להעניק לכם עדנה מחודשת?

בשיתוף מכללת רטר, בשיתוף מכללת רטר

21.8.2019 / 10:21

בעידן ההגשמה העצמית אין סיבה שגיל או רקע אישי יהווה חסם בדרך לצמיחה ופריחה מחודשת - אישית ותעסוקתית. זה בעצם מה שהופך את ה-N.L.P וההכשרה כמטפל למתאימה מאוד לגיל השלישי

בשיתוף מכללת רטר

גיל הפרישה עולה והאפשרויות להשתלב מחדש במעגל העבודה אחרי גיל 50 מצטמצמות, אבל
לא מעט אנשים לקראת גיל הפנסיה פחות מודאגים מזה - הם דווקא שמחים לעשות שינוי, להגשים חלומות ולמצוא תעסוקה שמספקת משמעות ולכן מעבר לתחום הטיפולי וב-NLP בפרט תופס תאוצה בקרב אותם אנשים. בכתבת הווידאו שוחחנו עם אמיר רטר, ממכללת רטר המתמחה בהכשרת מטפלים ב-NLP ודמיון מודרך, כדי להבין למה זה קורה, מה נדרש כדי לעשות את המעבר ומדוע NLP נחשב לכל כך אפקטיבי.

לפני שנסביר, ניקח כמה צעדים אחורה כדי להבין מדוע הצורך להסיר חסמים ולפרוץ גבולות בעשור השישי לחיים הוא כל כך נפוץ בעולם המודרני. התשובה יכולה להתחלק ל-2: החלק הראשון הוא ההבנה שמגיעה עם הגיל כי הצורך להעניק ולא רק לקבל הוא חלק משמעותי בחיינו. החלק השני מתייחס לעובדה כי בגיל זה מרבית הילדים של אותם אנשים הם כבר בוגרים והצורך לטפל ולסייע להם פוחת בצורה משמעותית. כאן נוצר סוג של דיסוננס - מצד אחד, קיים רצון לעזור ולתרום לאחרים ומצד שני, המעגל הראשון של האנשים שקרובים אלינו כבר פחות צריך ומעוניין בתמיכה.

אז מדוע NLP נותן מענה לתובנה זו? כיוון שמדובר בטיפול ממוקד שלמעשה 'מקודד' מחדש את החשיבה דרך שינוי ההיסטוריה האישית - מה שמסייע להשלים ולהיות בטוח עם "האני", מה שיכול לסלול את הדרך לשינוי תעסוקתי. בניגוד לשיטות טיפול מסורתיות כמו פסיכולוגיה, ה-NLP שם דגש על תוצאות ממוקדות ואפקטיביות שמושגות בזמן קצר יחסית. לכן גם עבור המטופלים בעולם המודרני שחיים תחת התחושה שאין זמן וצריך כאן ועכשיו, מדובר בפתרון יעיל.

בשורה התחתונה? בעידן ההגשמה העצמית אין סיבה שגיל או רקע אישי יהווה חסם בדרך לצמיחה ופריחה מחודשת - אישית ותעסוקתית. זה בעצם מה שהופך את ה-N.L.P וההכשרה כמטפל למתאימה מאוד לגיל השלישי. אין צורך בחוזק פיזי, בהכשרה ממושכת ובניסיון טיפולי קודם. העוסקים ב-NLP אדונים לעצמם, הם עצמאיים ויכולים לעבוד במינון שמתאים להם. סבים וסבתות מרוויחים כפול כי סגנון התקשורת של ה-NLP גם מאפשר להם קירבה וקשר מיוחדים מאוד עם נכדיהם.

פרטים נוספים באתר של מכללת רטר

מכללת רטר undefined, בשיתוף מכללת רטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully