וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקשה להיכנס להריון? הנתון הבא יפתיע אותך

בשיתוף מרכז ברטוב

9.7.2019 / 12:35

זוגות רבים שמתקשים להיכנס להיריון עדיין נוטים לשים את הפוקוס על האישה. מרבית הגברים מסתפקים בבדיקת זרע בסיסית בעוד שנשים עוברות מספר רב של בדיקות מקיפות במטרה לנסות לאתר את מקור הבעיה - אך חשוב לדעת שלמעלה ממחצית הפעמים מקור הבעיה היא אצל הגבר

יח"צ

מתקשה להיכנס להריון? הנתון הבא יפתיע אותך - למעלה מ-50% מבעיות הפוריות מקורן בגבר. מחקרים מראים כי בעידן המודרני איכות הזרע נמצאת במגמת ירידה מתמדת; אורח חיים תובעני ומלחיץ, מזון תעשייתי ותזונה לא מאוזנת, עישון ושתיית אלכוהול, זיהום אוויר וקרינה סלולרית בפרט.

למרות השינויים של המאה ה-21, סביבתיים וחברתיים-תרבותיים, בקרב זוגות רבים שמתקשים להיכנס להיריון עדיין יש נטייה לשים את הפוקוס על האישה. בעוד שמרבית הגברים מסתפקים בבדיקת זרע בסיסית, נשים עוברות מספר רב של בדיקות מקיפות במטרה לנסות לאתר את מקור הבעיה - אך שכפי שהבנו, למעלה ממחצית הפעמים מקור הבעיה היא אצל הגבר.

חשוב מאוד להבין - פעמים רבות תוצאות הבדיקה הראשונית והבסיסית מראות כי איכות הזרע תקינה, אך בפועל זה לא נכון. איכות הזרע לא משפיעה רק על קליטת ההיריון וההצלחה בטיפולי הפוריות, אלא גם יכולה להוות פקטור משמעותי בהפלות חוזרות בטרימסטר הראשון. צפו בכתבת הווידאו בה ד"ר רעות ברטוב שיפמן, מנכ"ל מנהלת מקצועית במרכז ברטוב - המרכז לפוריות הגבר, מסבירה על חשיבות הבדיקה לגבר וכיצד עורכים בדיקה מקיפה ויסודית שתוצאותיה יכולות לייעל בצורה משמעותית את הגישה לטיפולי הפוריות ולהגדיל את סיכויי קליטת ההיריון.

מידע נוסף על שיטת ברטוב לבדיקת איכות הזרע, תוכלו למצוא באתר

מרכז ברטוב undefined, בשיתוף מרכז ברטוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully