וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים כאשר יש כישלונות חוזרים בהפריות חוץ גופיות? שיטת IMSI

בשיתוף מרכז ברטוב

9.7.2019 / 15:00

יותר מ-50% מהמקרים הכישלון החוזר בהפריה חוץ גופית ואפילו בהפלות חוזרות בטרימסטר הראשון, נובע מאיכות הזרע של הגבר. לכן חשוב לעבור אבחון מקיף בשיטה מתקדמת שמכפילה את שיעור ההריונות

Family Guide בשיתוף מרכז ברטוב

כישלונות חוזרים בהפריה חוץ גופית, בעיקר מסיבות שאינן ידועות, מלוות בתחושות קשות של מתח, תסכול, אכזבה, דיכאון ואף לריחוק בין בני הזוג. אבל לנוכח התוצאה הרצויה, היריון ולידה, חשוב לא להתייאש ולחפש דרכים נוספות. ד"ר רעות ברטוב שיפמן, מנכ"ל ומנהלת מקצועית במרכז ברטוב - המרכז לפוריות הגבר, מסבירה כי ביותר מ-50% מהמקרים הכישלון החוזר בהפריה חוץ גופית ואפילו בהפלות חוזרות בטרימסטר (השליש) הראשון, נובע מאיכות הזרע של הגבר. לכן חשוב לעבור אבחון מקיף בשיטה מתקדמת שמכפילה את שיעור ההריונות, מגבירה את שיעור ההשרשה של העוברים, מקטינה את שיעור ההפלות בטרימסטר הראשון ולמעשה מעלה פי 2 את הסיכוי ללידת יילוד חי.

שיטת ה-IMSI או שיטת ברטוב, פותחה על-ידי פרופ' ברטוב, לאחר מחקר שנמשך כ- 15 שנים במיקרוסקופים אלקטרוניים, בו נלמדה מורפולוגיה של תאי הזרע ומהו המבנה של התאים שלהם יש פוטנציאל הגבוה ביותר להשגת הריון. במהלך המחקר אובחנו ופוענחו 80 הגדרות שונות של מבנה ראש תא הזרע - אבחנה המאפשרת למיין ולבחור אך ורק תאי זרע באיכות גבוהה. לצורך אבחנה זו פותח מיקרוסקופ אור מיוחד - מיקרוסקופ הפוך בטכנולוגית DIC , המאפשרת להגדיל את דגימת הזרע פי 6,000! לאחר סקירה של דגימת הזרע, צוות מיומן אוסף בסבלנות ובקפדנות את תאי הזרע בעלי המורפולוגיה (מבנה) התקינה ביותר. לאחר שלב זה הזרעים התקינים מוזרקים לביצית בהליך ההפריה החוץ גופית - דבר המשפר בצורה משמעותית את סיכוי ההצלחה.

צפו בכתבת הווידאו בה ד"ר רעות ברטוב שיפמן, מספרת על השיטה שפורסמה וזכתה להכרה בכתבי עת רפואיים בכל העולם ושבזכותה אלפי ילדים בריאים הגיעו לעולם.

* למידע נוסף על הטיפול הייחודי בכישלונות חוזרים של הפרייה חוץ גופית IVF :

מרכז ברטוב undefined, בשיתוף מרכז ברטוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully