וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה המנצחת של המטפלים האלטרנטיביים והמאמנים האישיים

בשיתוף מכללת רטר, בשיתוף מכללת רטר

18.8.2019 / 10:28

שיטת NLP מאפשרת קריאת התת-מודע של המאומן והבנתו מאפשרת להגיע להישגיים משמעותיים יותר, בזמן קצר יותר ושיחזיקו לזמן רב יותר. אמיר רטר ממכללת רטר, המתמחה בהכשרת מטפלים ב-NLP ודמיון מודרך, מסביר על יתרונותיה

Family Guide בשיתוף מכללת רטר

אפשר לקבוע בביטחון כי כל מי שעוסק בטיפול אלטרנטיבי או אימון אישי התעניין או לפחות שמע על NLP שתופס תאוצה בכל העולם. כדי להבין את היתרונות ומדוע חשוב לאנשים מהתחום הטיפול להוסיף NLP לארגז הכלים המקצועי שוחחנו עם אמיר רטר ממכללת רטר, המתמחה בהכשרת מטפלים ב-NLP ודמיון מודרך. דבר ראשון, חשוב להפריד בין מקצוע ו/או התמחות המטפל לבין הטכניקה בה הוא משתמש. למשל, מטפל בשיאצו, טווינה או רפלקסולוגיה משתמש בידיים שלו לא רק כדי להפיג כאב ומתח, אלא גם להעביר את המטופל דרך חוויה רגשית מתקנת ומקלה. אך בפועל, מטופלים רבים מעידים כי בטיפול הפיסי חסר פעמים רבות ההיבט המילולי - כלי אותו מטפלים אלטרנטיביים רבים לא רכשו. לכן, NLP שאינו עוסק במגע פיסי מאפשר למטפלים אלטרנטיביים להציע טיפול שלם והוליסטי שמתבסס על מגע ודיבור. דוגמה נוספת היא מאמן אישי אשר עוסק בליווי שהוא לרוב נקודתי ומשימתי במטרה להשיג תוצאות - כלומר, שינוי באורח חייו ודפוסי התנהגות של המאומן. אצל מרבית המאמנים, השינוי קורה דרך שינוי הרגלים בצורה שהיא טכנית ותוך גיוס השכל המודע, כוח הרצון והנחישות של המאומן. כלומר, תעשה ככה וככה במקום ככה וככה עד שהשינוי יוטמע. לעיתים התוצאות אפקטיביות, לעיתים השינוי מחזיק לזמן קצר, בדומה לדיאטה, ולעיתים כלל לא מתרחש שינוי.

NLP לעומת זאת מאפשרת קריאת התת-מודע של המאומן והבנתו מאפשרת להגיע להישגיים משמעותיים יותר, בזמן קצר יותר ושיחזיקו לזמן רב יותר. חשוב להבין, העלאת הדברים מהתת מודע היא רק השלב הראשוני ב-NLP ולכן כאשר מאמנים אישיים נעזרים בדרך זו, הם למעשה מביאים את המאומן למצב שהוא בשל יותר לשלב שינוי דפוסי ההתנהגות - השלב בו מאמנים יודעים להוציא את המיטב מהמאומן.

לפרטים נוספים לחצו כאן

בשיתוף מכללת רטר, בשיתוף מכללת רטר
  • עוד באותו נושא:
  • מכללת רטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully