וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה בעצם כדאי לעבור לתחום ה-NLP?

בשיתוף מכללת רטר, בשיתוף מכללת רטר

21.8.2019 / 14:00

אנשים רבים ממקצועות מגוונים ושונים בוחרים לעבור הכשרה ל-NLP. כיצד יכולים הלימודים, בזמן קצר יחסית, לסייע לרכישת מקצוע חדש או לעזור בקידום במקצוע הנוכחי שלכם?

מערכת וואלה!

אין כמעט אדם שהמחשבה "מה אני עושה עם החיים שלי?" לא עברה לו בראש (לפחות פעם בחודש). כשהשאלה הזאת מתעוררת בהקשר של קריירה, פעמים רבות זה נובע מהעובדה שאנחנו לא מרגישים אתגר, סיפוק ומשמעות.

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה של אנשים רבים, מתחומים מגוונים ושונים, שאינם מקבילים לתחום הטיפול, מחליטים ללמוד טיפול ב-NLP. דפנה רטר, ממכללת רטר המתמחה בהכשרת מטפלים ב-NLP ודמיון מודרך, מנסה להבין - מדוע?

נתחיל בבסיס -הכשרה ולימודי NLP מתאימים לאנשים שאוהבים אנשים - אנשים שמסוגלים להתחבר, להכיל ורוצים לסייע לאנשים אחרים. בין האנשים שלומדים טיפול ב-NLP ניתן למצוא פעמים רבות עובדים סוציאליים ואנשי הוראה שכבר בתפקידם הנוכחי באים במגע בינאישי ויומיומי עם אנשים ומשמשים כסוג של מטפלים. אך אל התחום גם מגיעים אנשים מעולמות תוכן שונים לחלוטין: מתכנתים, רואי חשבון, מעצבים, נגרים, שחקנים ועוד.

חשוב להבין כי NLP הוא כלי יישומי שמשתמש בשפה ודיבור כדי ל"תכנת מחדש את הראש". כלומר, ליצור סנכרון בין התת-מודע למודע. הטיפול הוכח כאפקטיבי מאוד והתוצאות הן ממוקדות ולרוב מגיעות תוך זמן קצר ומפתיע. לכן גם ההכשרה ממוקדת ויחסית קצרה. הכשרה של מטפל ב-NLP אורכת 8 חודשים, זמן קצר ביחס לכמות ואיכות הידע הנרכש והדרוש למקצועות הטיפול.

המטרה בלימודי ה-NLP היא להבין את עיקרון ויסודות הטיפול ולאחר מכן לעזור למטופלים להגיע למסקנות בשפה ובקצב שלהם מבלי להכניס להם מילים לפה או ליצור תלות. ב-NLP לומדים לא לייעץ אלא לתת מעטפת של הכלה והכוונה. גם אנשים שלמדו NLP והחליטו שלא לעסוק בכך, מעידים כי למרות שלא עברו בסוף להיות מטפלים, ה-NLP סייע להם להתמקד ולהתקדם בקריירה הנוכחית שלהם ולחיות חיים עשירים ומלאים יותר מבחינה רגשית. אבל רבים ממי שלומדים NLP מצליחים בסיום הלימודים לפתוח קליניקות ולהצליח בכך גם כלכלית וגם בתחושות של סיפוק ומימוש בלתי רגילות.

פרטים נוספים באתר של מכללת רטר

בשיתוף מכללת רטר, בשיתוף מכללת רטר
  • עוד באותו נושא:
  • nlp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully