פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      70% מהאנשים שנכנסים לחדר כושר עוזבים כבר בשנה הראשונה - לאימון בשיטת EMS יש את הפיתרון

      צפיפות, זמן המתנה רב למתקני הכושר, תחרות סמויה עם מתאמנים אחרים - כל אלה גורמית לנטישת חדרי הכושר וללא מעט ביקורות. אימון בשיטת EMS מבטיח הנאה מרובה ותוצאות אפקטיביות בזמן קצר

      70% מהאנשים שנכנסים לחדר כושר עוזבים כבר בשנה הראשונה - לאימון בשיטת EMS יש את הפיתרון
      Family Guide בשיתוף EMS Club

      קניתם נעלי ספורט חדשות, אאוטפיט מגניב וזרחני ונרשמתם לחדר כושר. זמן קצר אחר כך ההתלהבות ירדה ולא חידשתם את המנוי. חשוב שתדעו - אתם לא לבד! מעל 70% מהאנשים שנכנסים לחדר כושר עוזבים אותו כבר בשנה הראשונה. למה זה קורה? מצד אחד, המודעות לחשיבות של אורח חיים בריא עלתה בעשור האחרון באופן משמעותי, אך מצד שני גם כמות של שעות העבודה, הרצון לחיי תרבות ופנאי וכמובן לבלות כמה שיותר עם משפחה עם חברים. כדי שאימון בחדר כושר יהיה אפקטיבי חשוב להתאמן מינימום 2-3 בשבוע, כאשר כל אימון נע בין שעה לשעתיים. אך בפועל, אנשים מבלים במכון הכושר זמן יקר נוסף בהמתנה למכשירים שיתפנו ובמעבר בין המכשירים השונים. סיבה נוספת שהיא מעט יותר פסיכולוגית ופחות מדברים עליה היא שחדר הכושר יוצר תחרות סמויה/גלויה בין המתאמנים. אמנם תחרות היא דבר בריא בספורט ויכולה לדחוף אותנו אל עבר הישגים, ישנם אנשים, בעיקר בתחילת דרכם (שוב, השנה הראשונה) שחשים תסכול ולעתים קנאה כאשר הם מתבוננים במתאמנים המנוסים.

      בשנים האחרונות, ברחבי ארה"ב ואירופה וגם בישראל אימון בשיטת EMS זוכה לפופולריות גבוהה. בגדול, השיטה מבטיחה תוצאות אפקטיביות לא פחות משל חדר הכושר (ואפילו יותר) בעזרת אימון של פעם בשבוע שנמשך רק 20 דקות! כדי להבין אם באמת מדובר באלטרנטיבה דיברנו בכתבת הווידאו עם רני רוביו, מנכ"ל ובעלים רשת EMS Club, שהסביר כי מלבד האלמנט של האימון הקצר, כל אימון נקבע מראש ומועבר ע"י מאמן אישי, אחד על אחד, כך שכבר נחסך זמן ההמתנה.

      EMS - electric muscle stimulation, גירוי שרירים חשמלי. בניגוד לחדר הכושר בו כל פעם נעבוד על שריר אחר, אימון ה-EMS מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת אשר מפעילה את כל שרירי הגוף בו זמנית. כיוון שעובדים על כל שרירי הגוף בו זמנית, זמן האימון מתקצר. כבר מהאימון הראשון מרגישים את השרירים תפוסים כמו שמרגישים אחרי אימון של שעות בחדר כושר ובכך נבנה השריר באפקטיביות ואנחנו מקבלים את התוצאות הרצויות כמו הצרת היקפים, חיזוק שרירים, חיזוק רצפת האגן ועוד בזמן קצר יחסית.

      כל הפרטים והמידע באתר הרשמי - שם ניתן לקבוע אימון ניסיון