וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך שבה אתם קונים מזרן היא לא הגיונית

בשיתוף PandaZzz, בשיתוף PandaZzz

10.9.2019 / 12:55

איך אפשר לבחור על סמך 5 שניות את המזרן שתישנו עליו 6-8 שעות בלילה ל-6-8 שנים הבאות? לגוף לוקח זמן להתרגל למזרן ולמזרן לוקח זמן להסתגל אליכם. אז איך אפשר לקנות מזרן לתקופת ניסיון? לקנות מזרן און ליין

family guide בשיתוף PandaZzz

הגיע הזמן להתעורר! הדרך שבה אתם קונים מזרן היא לא הגיונית!

אתם נכסים לחנות עייפים אחרי יום עבודה וכל מה שבא לכם לעשות זה להניח את הראש על מזרן ולהירדם, אבל מוכר נלהב מדי קופץ עליכם. הוא מציע לנסות מזרן, אתם שוכבים עליו 5 שניות ואז המוכר אומר שאתם חייבים לנסות עוד מזרן, שגם עליו אתם שוכבים 5 שניות ואז עוד מזרן ועוד מזרן...
ממזרן למזרן המחיר עולה והסבלנות שלכם יורדת, איך אפשר לבחור על סמך 5 שניות את המזרן שתישנו עליו 6-8 שעות בלילה ל-6-8 שנים הבאות?

אז מהי הדרך הנכונה לבחור מזרן?

הזמן שלוקח להתרגל למזרן הוא בין 30-45 ימים. במזרנים אין אהבה משינה ראשונה. מחקרים מראים שהזמן שלוקח להתרגל למזרן חדש הוא 30-45 ימים. דרגת הקושי שלו, החומרים ממנו הוא עשוי, הבד שעוטף את המזרן.

לגוף לוקח זמן להתרגל למזרן ולמזרן לוקח זמן להסתגל אליכם. יכול להיות שבימים הראשונים עוד תרגישו זרים, אבל אחרי כמה ימים לא תרצו להיפרד! ו... השינה שלכם תשתפר ממש!

איך אפשר לקנות מזרן לתקופת ניסיון? לקנות מזרן אונליין.

קנו את המזרן ל-100 ימים ללא התחייבות

כשקונים מזרן אונליין מקבלים אותו לתקופת ניסיון ללא התחייבות. כלומר במידה והמזרן לא יתאים לכם, תוכלו להחזיר אותו ולקבל את כספכם בחזרה. לפני שאתם קונים מזרן באינטרנט תבדקו שתקופת הניסיון היא יותר מ-45 לילות, שאתם יכולים להוריד את הניילונים מהמזרן, שהמשלוחים והחזרות חינם והכי חשוב שתבדקו שאין אותיות קטנות כדי שתוכלו לישון בראש שקט. לילה טוב.

הזמינו מזרן ל-100 לילות ניסיון, ללא ניילונים >>> PandaZzz.co.il

PandaZzz undefined, בשיתוף PandaZzz
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully