וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שום סיבה מוצדקת להוצאות מופרזות על מזון לבעלי חיים

בשיתוף SOULMATE, בשיתוף SOULMATE

11.9.2019 / 10:21

בשל אינטרסים כלכליים ואסטרטגיה של יישור קו, כל היצרנים שומרים על רף גבוה של מחירים וממתגים את זה כמזון רפואי או כפרימיום, אבל השוק נפתח ואפשר היום לחתוך בעלויות המזון של בעלי החיים שלנו ב-50 אחוזים

פמילי גייד בשיתוף SOULMATE

מי זוכר שעד לפני כמה שנים היינו משלמים 120-140 שקלים בחודש לחבילת סלולר? מאז רפורמת הסלולר הציבור הבין כמה חשובה התחרות בהקשר של ירידת מחירים. הבעיה? עד שאין רפורמה אנחנו לא חושבים על הדברים שלצערנו כבר התרגלנו לשלם עליהם יותר מדי. עתידות - עוד כמה שנים תשלמו חשבון חשמל הרבה יותר נמוך. לאן אנחנו הולכים עם זה? לשוק האוכל של כלבים וחתולים.

נכון, יש תחרות גדולה אבל מאינטרסים כלכליים ואסטרטגיה של יישור קו כול היצרנים שומרים על רף גבוה של מחירים. ממתגים את זה כמזון רפואי או כפרימיום - אבל בפועל או שהאוכל מיוצר ע"פ תקנים מחמירים או שלא. אגב, אם סבלתם מאלרגיה ולקחתם כדור, תמשיכו לקחת אותו אחרי שהאלרגיה תעבור? כנראה שלא. אז למה לקנות לכלב או לחתול מזון נגד בעיות בכליות אם הן עברו? כי אומרים לנו שעדיף. זה לא נכון!

אז אפשר להגיד לעצמנו שאנחנו עושים בשבילם את "הכי טוב" - אבל לקנות אוכל במחיר גבוה ללא הצדקה, זה לא המקרה. השוק נפתח ואפשר היום לחתוך בעלויות המזון של בעלי החיים שלנו ב-50 אחוזים. בקיצור? תתקשרו לספק המזון שלכם ותגידו לו שאתם מניידים.

מספיק שתכנסו לאתר של סולמייט, תראו את המחירים ותבינו לבד

SOULMATE undefined, בשיתוף SOULMATE
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully