וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד מתמודדים עם הפרעות נשימה מסוכנות בשינה?

בשיתוף מדיפדיה, בשיתוף מדיפדיה

19.9.2019 / 12:27

היעדר חמצן עלול לגרום להפרעות בתפקודי הגוף. למשל, לחץ וחוסר תפקוד, שיעול, קצב לב מהיר, צפצופים בנשימה ועוד. לכן, מי שסובל מבעיות בנשימה, מנחירות או מדום נשימה - חייב למצוא פתרון יעיל, כדי להזרים את החמצן הדרוש לתאי הגוף

בשיתוף מדיפדיה

אנשים רבים סובלים בזמן השינה מהעדר חמצן ומנשימה לא סדירה - מה שפוגע גם בנשימה התאית שנועדה להזין מאגרי אנרגיה ולהזרים חמצן אל הגוף. מלבד הפרעות בשינה, העדר חמצן עלול לגרום להפרעות בתפקודי הגוף. למשל, לחץ וחוסר תפקוד, שיעול, קצב לב מהיר, צפצופים בנשימה ועוד. לכן, מי שסובל מבעיות בנשימה, מנחירות או מדום נשימה - חייב למצוא פתרון יעיל, כדי להזרים את החמצן הדרוש לתאי הגוף.

שלמה ברגר, מנכ"ל חברת מדיפדיה בע"מ, מסביר כי הפתרון טמון בעזרים מתקדמים כמו מסכת סיפאפ, מייצב לשון, שקיות מלחים, לאנג פלוט ועוד. כל אלה, יכולים לפתור את הבעיה.

כדי להטיב עם מהלך השינה רצוי להכיר את המוצרים שיביכולתם לספר מזור עבור מי שסובלים מדום שינה, נחירות ושאר הפרעות. לדוגמא: מסכת CPAP תסייע למי שסובל מ Apnea - דום נשימתי. זהו מצב גופני בו שרירי הריאות אינם פועלים, אך הנשימה התאית פועלת כרגיל. מכשיר סיפאפ תוכנן כדי למנוע דום נשימה ולספק שינה איכותית. בזמן שהמכשיר מזרים אוויר דרך המסכה אל המטופל נוצר לחץ חיובי על דרכי הנשימה, שמונע את חסימת דרכי האוויר.

מלבד המסכה ניתן למצוא אמצעים נוספים המסדירים את השינה כמו לאנג פלוט שהינו נשפן לריכוז הפרשות מהריאות או שקיות מלחים המכילות מלחים להרגעה, מזרימות לחות ומקלות על גודש באף. ישנם גם מחוללי חמצן קטנים וניידים המספקים חמצן לגוף באופן סדיר, ואף מייצב לשון, שפותר את בעיית הנחירות ומונע דום נשימתי. באמצעות בחירה נכונה והתאמה של העזרים הנכונים, אפשר לחזור לישון, ללא הפרעה.

מידע נוסף ופרטים ניתן לקבל באתר האינטרנט הרשמי של מדיפדיה

כמו כן ניתן להתקשר לשרות הלקוחות הארצי של חברת מדיפדיה : 03-979-4712

מדיפדיה undefined, בשיתוף מדיפדיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully