וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לעשות את שביל ישראל ולא מוצאים זמן? יש פתרון

בשיתוף טיולי רדיוס, בשיתוף טיולי רדיוס

19.9.2019 / 15:50

"השביל של המדינה" הפך לפרויקט של צעירים לפני ואחרי השירות הצבאי, אבל מה עם המבוגרים יותר שלא יכולים לפנות חודשיים באמצע החיים? פשוט עושים אותו במקטעים לאורך כל השנה

בשיתוף טיולי רדיוס

עשיתם כבר את שביל ישראל? אם לא- אתם חייבים! במרוצת השנים "השביל של המדינה" הפך לפרויקט של צעירים לפני ואחרי השירות הצבאי, אבל מה איתנו המבוגרים יותר שלא יכולים לפנות חודשיים באמצע החיים? אז אם אתם רוצים לעשות את שביל ישראל ולא מוצאים זמן, אז פשוט עושים אותו במקטעים לאורך כל השנה!

כדי להבין איך זה עובד דיברנו בכתבת הווידאו עם הוד שטרלינג מטיולי רדיוס שמתמחה בטיולים מאורגנים ואתגריים בארץ ובחו"ל, שהסביר כי ברדיוס פיתחו "מסלול ייחודי" בו עושים את 1,000 הק"מ מדן ועד איילת במקטעים נוחים של כ- 14-18 ק"מ. מדובר במפגש חודשי שנפרס לאורך כמה שנים בהם נהנים מאתריה המיוחדים של ישראל לאורך שביל ישראל. בנוסף, טיולי רדיוס מציעים טיולים מאורגנים בשביל ישראל לפי קבוצות אופי שונות - קבוצת "צעירים" - בני 25-38, קבוצת נשים: מכל הגילאים וקבוצה "מעורבת" מכל הגילאים ומכל המינים. במידה ופספסת טיול מסוים עם הקבוצה שלך, תמיד תוכלו לחבור לקבוצה אחרת או לחזור בשנה הבאה.

בקיצור? בסוף תראו את כל שביליה של ישראל. ניתן לרכוש כרטיסיה או כרטיס בודד וכדי להפוך את החוויה לנוחה יותר וכזאת שאינה דורשת מאמץ לוגיסטי מורכב, יש הסעה מסודרת שאוספת את המטיילים בתחנות איסוף קבועות מראש אל נקודת היעד וגם מחזירה בסיומו של יום הליכה מהנה. פתרון מושלם לאוהבי הארץ, אוהבי לכת שלא פנויים ל- 60 יום ברציפות ליציאה משגרת החיים.

פרטים נוספים באתר של טיולי רדיוס

טיולי רדיוס undefined, בשיתוף טיולי רדיוס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully