וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים לטייל ולכבוש פסגות חדשות? מצאנו את האתגר הבא שלכם

מדובר באחד הטרקים הכי מאתגרים שיש, אך הנופים, המפגש עם האוכלוסייה המקומית ותחושת הסיפוק כאשר כובשים את פסגת ההר מגמדת את הקושי ומעוררת תחושות שפשוט אי אפשר לתאר במילים

בשיתוף רדיוס טיולים

אם אתם אוהבים לטייל, יש לכם כושר טוב ואתם מחפשים את האתגר הבא, אז את השנה הבאה כדאי לכם להתחיל על הפסגה הגבוהה באפריקה - קילימנג'רו, הר הגעש באדיר שמתנשא לגובה של 5 ק"מ (5,895 בדיוק) מעל פני הים ו-3 ק"מ מעל הרמה שמסביבו. כדי לדעת כל מה שחשוב על הטרק דיברנו בכתבת הווידאו עם הוד שטרלינג מטיולי רדיוס, המתמחה בטיולים מאורגנים ואתגריים בארץ ובחו"ל שהסביר כי מדובר באחד הטרקים הכי מאתגרים שיש, אך הנופים, המפגש עם האוכלוסייה המקומית ותחושת הסיפוק כאשר כובשים את פסגת ההר מגמדת את הקושי ומעוררת תחושות שפשוט אי אפשר לתאר במילים.

במהלך הטרק המטיילים זוכים לראות שילוב נדיר של יערות גשם, יערות במבוק, צמחים אנדמיים ענקיים וקרחונים. מדובר בהר הבודד הגבוה בעולם (אינו חלק מרכס הרים) ויש בו 5 אזורי אקלים שונים. פסגת ההר מכוסה כמעט תמידית בשלג ולכן ביחס לאקלים באפריקה מדובר במראה יוצא דופן. אל הקילימנג'רו ניתן להגיע בחודשי ינואר-פברואר וגם במהלך אוגוסט. הטרק אורך 10 ימים ונדרש כושר הליכה של 7-8 ק"מ, למעט ביום האחרון בו מגיעים לפסגה ובו הולכים כ-16 ק"מ (כמובן שעם עצירות). חשוב לדעת! במהלך הטרק ישנים באוהלים, אין מקלחות ולא צורכים בשר מטעמי בריאות - אז כפי שציינו, בהחלט מדובר במסלול למיטבי לכת אבל זה שווה כל רגע!

פרטים נוספים באתר של טיולי רדיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully