וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקשים בהליכה? לא צריך לעזוב את הבית רק בגלל המדרגות

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

26.9.2019 / 12:45

בזכות פתרונות מתקדמים ואלגנטיים אפשר לעלות במדרגות ללא מאמץ ומבלי לפגוע בנראות הבית ונוחות המעבר -כמו מעלון כסא, פתרון שמשדרג את רמת החיים לכל מי שקשה לו לעלות במדרגות, אך רוצה להישאר בבית למרות הקושי הפיזי

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

אין מה לעשות, הזמן עובר וכולנו מתבגרים. פעולות בסיסיות הופכות להיות קשות יותר ואצל כל מי שיש מדרגות בבית מתעוררת הדילמה - האם לעזוב את הבית רק בשל המדרגות או להישאר בסביבה האהובה והמוכרת. אך כיום, בזכות פתרונות מתקדמים ואלגנטיים אפשר לעלות במדרגות ללא מאמץ ומבלי לפגוע בנראות הבית ונוחות המעבר. במה מדובר? שוחחנו עם אייל טל מחברת סדן המתמחה בהתקנת מעלוני כיסא שהסביר כי מעלוני כיסא הם פתרון שמשדרג את רמת החיים לכל מי שקשה לו לעלות במדרגות, אך רוצה להישאר בבית למרות הקושי הפיזי. מעלון כיסא הוא למעשה מעלון הבנוי מכיסא, הכיסא ממונע ונע לאורך המדרגות על גבי מסילות וניתן פשוט לשבת עליו ולעלות או לרדת במדרגות בלי שום מאמץ. יש שני פתרונות עקרוניים האחד לגרם מדרגות ישר והשני לגרם מדרגות מעוקל - דגם זה יכול לתת פתרון גם ליותר מקומה אחת. מעלון הכיסא מחובר לחשמל, אך בעצם עובד על מצברים כך שגם אם יש הפסקת חשמל המעלון ממשיך לעבוד. מדובר במוצר סופר בטיחותי שנע בצורה שקטה ונוחה, וכאשר מזמינים את המוצר מחברה בעלת ניסיון הוא מגיעים כל אישורי הבטיחות והוא מיוצר ע"י חברות בין לאומיות המתמחות במוצר זה.

לפני שמתקינים את מעלון הכיסא, יש חובה שמומחה יגיע כדי להתאים את המעלון לדרישות ולצרכים, לאחר מכן למדוד את גרם המדרגות בצורה קפדנית כדי שהיצרן יוכל לייצר את המסילות עליהן נע המעלון - חשובה התאמה מלאה! לאחר שהסתיים הייצור מגיע צוות אשר מתקין את המעלון בבית. דרך אגב, ההתקנה היא למדרגות ולא לקיר או למעקה, כך שאין בית שלא ניתן להתקין בו המסילות. אספקה של מעלון לגרם מדרגות ישר היא דיי מהירה ואורכת כשבוע עד עשרה ימים, מעלון לגרם מתעקל זה קצת יותר וזה לוקח כ- 6 עד 8 שבועות בשל ההתאמה המיוחדת. ההתקנה אורכת בדרך כלל לא יותר מיום, למעט מקרים מיוחדים של גרמי מדרגות אורכים ומורכבים. המעלונים של סדן מגיעים עם אחריות של לפחות שנה ויש אפשרות להרחיב את האחריות כמעט למס' בלתי מוגבל של שנים, זה תלוי רק בלקוח והחברה מספקת הדרכה לשימוש ומוקד שירות עם טכנאי זמין 24/7.

כל הפרטים באתר של חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות undefined, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully