כך תפחיתו את הסיכון לפציעות ותחלימו מכאבי גב

אימון בשיטת EMS עובד על גירוי חשמלי בתדר נמוך. בעוד שבעולם השיקום נעשה בו שימוש לטיפול וצמצום הסיכון בפציעות, כאבי גב ועוד, כאימון ספורטיבי הוא מאפשר להגיע לתוצאות מהירות באמצעות עבודה אפקטיבית על השרירים מבלי ליצור עומס על הגוף

  • כושר
  • אימון
בשיתוף EMS CLUB, בשיתוף EMS CLUB
בשיתוף EMS CLUB

חיזוק שרירי השלד והליבה חשובים לכל אחד מאיתנו, במיוחד עבור אנשים אשר מחלימים מפציעות. בשנים האחרונות, אימון בשיטת EMS שמתבסס על שיטת טנס (TENS) מעולם הרפואה השיקומית תופס תאוצה ומאפשר לאנשים לשפר את היכולות הפיסיות ולהחלים מפציעות בצורה בטוחה ומבוקרת. על מה בדיוק מדובר? שוחחנו בכתבת הווידאו עם ד"ר רם ז"ק, מומחה לכירורגיה אורתופדית ורופא בכיר במרפאת ספורט בתל השומר ורופא הנבחרת הפאראלימפית של ישראל, שהסביר כי כמו בשיטת טנס, גם אימון בשיטת EMS עובד על גירוי חשמלי בתדר נמוך. בעוד בעולם השיקום הוא מיועד להחלמה, באימון ספורטיבי הוא מאפשר לעבוד על השרירים בצורה אפקטיבית מבלי להעמיס על הגוף.

באימון EMS, ניתן להתחבר למספר אלקטרודות ולהפעיל שרירים ספציפיים בצורה אקטיבית וסימולטנית. האימון מאפשר להגיע לשרירי הליבה ולהפעיל אותם בצורה מדויקת ושיטתית ולהגיע לתוצאות אפקטיביות. כאשר האימון נעשה ע"י מדריך מוסמך, מדובר באימון בטוח שמאפשר לא רק לשפר את הביצועים אלא גם להחלים מפציעות גב, אגן ולחזק את שרירי רצפת האגן - בעיקר במקרים של בריחת שתן. אימון בשיטת EMS הוא אימון בעצימות גבוהה ולכן אימון של 20 דקות, פעם אחת בשבוע נותן מענה לאותן הבעיות שהצגנו בצורה מהירה ומבוקרת.

כל הפרטים והמידע באתר הרשמי - שם ניתן לקבוע אימון ניסיון

לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

התרעות פיקוד העורף

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully