וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בטן גב: לצאת לטרקים בירדן וסיני

בשיתוף טיולי רדיוס, בשיתוף טיולי רדיוס

6.10.2019 / 14:50

השכנות שלנו מציעות לנו טרקים ייחודיים, מאתגרים ויוצאי דופן ביופיים. אז אם לא מתאפשר לכם לטוס רחוק, האופציה של ירדן וסיני היא לא פחות אטרקטיבית (וכמובן גם זולה יותר)

Family Guide בשיתוף טיולתי רדיוס

בשביל טרק איכותי עם נופים מרהיבים ותרבות חדשה ולא מוכרת לא צריך לטוס רחוק ובשביל לבקר במקום שנראה כמו הירח לא צריך חללית. בקיצור? ביקור בשכנות שלנו ממזרח ומדרום, ירדן וסיני זה לא רק עבור חופשות "בטן גב"! כדי להכיר את המסלולים הייחודים דיברנו בכתבת הווידאו עם ליאור אנמר מטיולי רדיוס אשר מתמחים בטיולים מאורגנים ואתגריים בארץ ובחו"ל. דבר ראשון, בירדן וסיני יש מגוון רחב של מסלולים וטיולים מאורגנים שיכולים להתאים למיטבי לכת, משפחות, קבוצות צעירות. אז שנתחיל לטייל?

אחד המקומות הכי מומלצים באזור הוא וואדי ראם בירדן, אזור ייחודי ומרהיב ביופיו שזכה לכינוי בקעת הירח בשל הדמיון המפתיע לירח. לא סתם צולמו סרטי הוליווד ענקיים כמו לורנס איש ערב, רובוטריקים 2 ואת הגרסה החדשה של אלאדין. יש במקום אבני חול צבעוניות, הרי גרניט, ערוצים צרים, מערות טבעיות וקשתות טבעיות ובמהלך הטרק מטפסים לג'בל ראם שמגיע לגובה של 1,754 מטרים - בקיצור? אזור עוצר נשימה. אחד המסלולים המומלצים בוואדי ראם כולל גם ביקור בפטרה, העיר האדומה, בטיול 3-4 ימים (לפי דרגות קושי). מדובר במסלול ייחודי לטיולי רדיוס שעובר בואדי ראם - ג'בל מעין, מסלול "הפרפר" שכולל נקודות תצפית מרהיבות, ג'בל בורדה - ראקבת קניון וביום האחרון לכבוש את פסגת ההר הגבוהה בירדן - ג'בל אום דאמי שמתנשאת לגובה של 1,900 מטרים.

ואדי ראם בירדן. טיולי רדיוס, אתר רשמי
ואדי ראם/אתר רשמי, טיולי רדיוס

הגיע הזמן לצאת לכיוון דרום ולא, לא מדובר רק בחופים, שנורקל וסלט עם פטה, אלא בטיול בהרי סיני שכולל כיבוש פסגה בגובה 2,600 מטר. בתוך ההרים הגבוהים של סיני מסתתרים ערוצים נחלים (ואדיות) עם בוסתנים (גנים) ובריכות מים צוללות. השילוב בין המעיינות ובריכות המים לנופים הבראשיתיים יוצר תמונה ייחודית לסיני ולהר הגבוה הנחשק שמקבלים בו לא רק תורה, אלא טיול חוויתי וקרוב לבית. מה שנחמד בטיול בסיני זה שהוא גם יכול להתאים בשיא הקיץ כיוון שבגובה של 2,600 מטר מעל פני הים מה שמאפשר טמפרטורות נוחות לטיול גם בחודשיים החמים.

בשורה התחתונה? השכנות שלנו מציעות לנו טרקים ייחודיים, מאתגרים ויוצאי דופן ביופיים. אז אם לא מתאפשר לכם לטוס רחוק, האופציה של ירדן וסיני היא לא פחות אטרקטיבית (וכמובן גם זולה יותר). כל מה שצריך לעשות זה להתנתק מהכל לכמה ימים ולצאת למסע מרתק וקרוב לבית.

כל הטיולים והטרקים הקרובים בסיני ובירדן - באתר של טיולי רדיוס

טיולי רדיוס undefined, בשיתוף טיולי רדיוס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully