וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלרגיות לא נותנות לכם לישון? יש פתרון לשינה רצופה

בשיתוף חברת מדיפדיה, בשיתוף חברת מדיפדיה

6.10.2019 / 15:06

אם אתם סובלים מהעדר שינה, נוחרים ומתעוררים לא מעט בלילות, ייתכן כי אתם אלרגיים, וכי האלרגיה משפיעה על אספקת החמצן לגוף ועל שנתכם באופן כללי - בעזרת מגוון עזרים להקלה באלרגיה אפשר להשיג שינה טובה יותר

Family Guide בשיתוף מדיפדיה

אלרגיה היא דבר מעיק. מי שאלרגי לצמחים, לאבק או לכל דבר אחר יודע כי עיטושים, גודש באף, קושי בנשימה ואף גירוי בעור יכולים להתיש ואף להפריע לאורח החיים. שלמה ברגר- מנכ"ל חברת מדיפדיה בע"מ, מסביר כי אלרגיה גם משבשת את מהלך השינה כיוון שהגודש שמצטבר בגול לא יכול לפנות את עצמו כאשר אנחנו במצב שכיבה ולכן בבוקר אנחנו קמים מלאים בליחה טורדנית. החדשות הטובות? יש פתרון!

אם אתם סובלים מהעדר שינה, נוחרים ומתעוררים לא מעט בלילות, ייתכן כי אתם אלרגיים, וכי האלרגיה משפיעה על אספקת החמצן לגוף ועל שנתכם באופן כללי. בעזרת מגוון עזרים להקלה באלרגיה אפשר להשיג שינה טובה יותר. חשוב לדעת כי נחירות עלולות להתרחש בשל גודש באף, דום נשימה, ונחיריים סתומים. לכן, מכשירים כמו מכשירי סיפאפ יכולים לסייע על ידי הזרמת חמצן אל הגוף בזמן השינה. גם שקיות מלחים יפתחו את הנחיריים ויקלו על הנשימה, בעוד שמייצב לשון מסיליקון ומרחיבי נחיריים (שנועדו עבור הקלה על גודש באף) - מעולים לסיוע והקלה באלרגיה. נוסף לכך, באמצעות אבחון והתאמת הטיפול הנכון על ידי המומחים, אפשר לישון בשקט ברצף וללא הפרעות.

מידע נוסף ופרטים ניתן לקבל באתר האינטרנט הרשמי של מדיפדיה

כמו כן ניתן להתקשר לשרות הלקוחות הארצי של חברת מדיפדיה: 03-979-4712

מדיפדיה undefined, בשיתוף חברת מדיפדיה
  • עוד באותו נושא:
  • מדיפדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully