וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה דברים שחובה לבדוק לפני שקונים מזרון חדש

בשיתוף PandaZzz, בשיתוף PandaZzz

7.10.2019 / 13:14

המזרון של המיטה צריך להיות הדבר הכי תומך ומפנק בחיים שלנו, אבל למצוא אחד כזה זו לא בהכרח משימה קלה. אז מה פשוט חובה לבדוק לפני שקונים מזרן חדש?

בשיתוף PandaZzz

אנחנו פוגשים אותו כל לילה, אם יש לנו מזל אז גם בצהריים והוא צריך להיות הדבר הכי תומך ומפנק בחיים שלנו. למצוא אחד כזה? לא בהכרח משימה קלה. אז מהם שלושת הדברים שחובה לבדוק לפני שקונים מזרן חדש? כדי לדעת טוב יותר, התייעצנו בכתבת הווידאו עם עמית פרי, מנכ"ל מזרני פנדה, שעזר לנו להתפקס לפני שנצא למסע חיפושים וגם נתן לנו טיפ איך לדלג מול המסע המפרך בחנויות המזרנים...

מתי צריך לקנות מזרן חדש?

אורך חיים ממוצע של מזרן נע בין 6-8 שנים ואחרי תקופת זמן זו כדאי להחליף בכל מקרה, גם אם נראה לנו שהוא במצב טוב. לאורך השנים, החומרים נשחקים (לא משנה אם זה ספוג, לטקס או ספוג זיכרון) והתמיכה שהמזרן מעניק לנו היא כבר לא אופטימלית. פרמטר נוסף הוא איכות השינה, אם קניתם מזרן חדש ואחרי כמה שבועות (זמן הסתגלות למזרן חדש נע בין 30-45 ימים), חודשים ואפילו שנים עקב שינויים במצב הבריאותי או הרגלי השינה (תנוחה) אתם מרגישים כי הכאבים מחמירים והשינה הופכת להיות קלה יותר ואתם מתעוררים ללא הפסקה, כדאי בהחלט לרכוש מזרן חדש שיכול לעשות פלאים לאיכות השינה.

איזה סוג מזרן כדאי לקנות?

סוגי המזרנים הכי נפוצים הם קפיצים, לטקס וספוג זיכרון. במזרני קפיצים, איכות המזרן נקבעת לפי כמות/צפיפות הקפיצים ואם הם מבודדים (כל קפיץ ארוז בנפרד) או משולבים וכמובן גם לפי איכות הקפיצים. כל אלה ישפיעו על רמת התמיכה ועל דרגת הקושי של המזרן. החיסרון, קפיצים לא מתעצבים לפי צורת הגוף ואם יש לכם ילדים שקופצים על המיטה אורך החיים של המזרן יתקצר משמעותית. מזרני לטקס מתאימים לאנשים שאוהבים מזרנים קשים והיתרון המרכזי שלהם זה שהם עשויים מחומר טבעי שלא נוטה להתחמם בלילה. ברוב מזרני הלטקס, כמו הלטקס היא נמוכה יחסית (סביב 20 אחוז) ואם מדובר בלטקס לא איכותי אז תוך זמן קצר ייוצרו גושים שיפריעו לשינה. ספוג זיכרון-ויסקו, הוא המזרן הכי מתקדם מבחינת תמיכה לגוף. החום שהגוף מפזר מסייע למזרן להתעצב ו"לזכור" את מבנה הגוף ובכך להקנות לו תמיכה מקסימלית. הוא מתאים מאוד לאנשים שסובלים מכאבי גב ושרירים ולכל מי שמעדיף שינה עוטפת ונעימה. למזרני הספוג מהדור הישן יצא שם של מזרנים מחממים, אך כיום ההבדל ברמת החום שהם מפיקים ביחס למזרני קפיצים הוא מינורי וכיום יש בו טכנולוגיה של וויסות טמפרטורה.

כמה כסף כדאי להשקיע במזרן חדש?

בגדול, טווח המחירים נע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים ואפילו יותר מזה. תקבעו רף מינימלי ומקסימלי וזכרו כי על מזרן זול תשלמו בכאבי גב ושינה לא טובה ושעל מזרן יקר תשלמו הרבה פעמים על שם המותג, על עלויות החנות ושכר האנשים שעובדים בה. כיום, יש מזרנים איכותיים במחירים שפויים. לכן, מומלץ לעשות תחשיב קטן! המזרן עולה 2,000 שקלים והוא יחזיק 8 שנים? זה אומר שתשלמו פחות משקל ליום על שינה טובה. שווה לא?

טיפ אחרון! איפה כדאי לקנות מזרן?

כמו שציינו בסעיף הקודם, כאשר קונים מזרן בחנות המחיר מגלם את גם את עלות החנות, העובדים האחסנה ועוד - היום, אפשר להזמין מזרן אונליין (בארה"ב זה נפוץ במיוחד) ולקבל אותו עד פתח הבית, ללא עלות משלוח וללא אותיות קטנות. בניגוד לחנויות בהן תשכבו 2 דקות על המזרן, בקנייה אונליין תוכלו לקבל את המזרן ל-100 ימי ניסיון ללא התחייבות! מורידים את הניילונים, ישנים ואם זה לא מתאים אז אפשר להחזיר את המזרן ללא עלות. פשוט, מהיר ויעיל!

הזמינו מזרן ויסקו איכותי באתר
pandazzz.co.il

PandaZzz undefined, בשיתוף PandaZzz
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully