וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלית ביתית כאמצעי לעליה ברמת החיים

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

7.10.2019 / 14:28

מעלית ביתית (או בשמה הנוסף מעלון) היא בגדר מערכת חובה בכל בית חדש שנבנה או מתוכנן שיש בו יותר מקומה אחת. כל מי שרוכש או מתכנן לבנות בית פרטי בעל מספר קומות או אפילו דירת דופלקס במגדל, כדאי לחשוב קדימה לעתיד

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

מעלית בבית היא כבר מזמן לא רק סמל סטאטוס. מעלית ביתית (או בשמה הנוסף מעלון) היא בגדר מערכת חובה בכל בית חדש שנבנה או מתוכנן שיש בו יותר מקומה אחת. כדי לעלות ולרדת ולהבין טוב יותר איך מתכננים, בוחרים ולמה חשוב לשים לב דיברנו בכתבת הווידאו עם שמעון גורן מחברת סדן המתמחה במעלונים ומעליות ביתיות, שהסביר כי לכל מי שרוכש או מתכנן לבנות בית פרטי בעל מספר קומות או אפילו דירת דופלקס במגדל, כדאי לחשוב קדימה - אל העתי. אף אחד מאיתנו לא נהייה צעיר יותר ודווקא היום, כשיש לנו את היכולת לרכוש בית במיליוני שקלים ואנחנו משקיעים עשרות אלפים ואף מאות בשדרוגים שונים ומשונים, החל מהריצוף המפואר, המטבח הפתוח, וכלה בתקרה המונמכת עם מערכות התאורה המתקדמות, כדאי לחשוב על הדרך בה ננוע ונעבור בין הקומות בבית - במיוחד בשנים שבהן יהיה לנו קשה יותר.

מעלית ביתית, להבדיל ממעלית רגילה, היא פשוטה וקלה ליישום הן בבניה ובהכנות הנדרשות עבורה, והן בהיבט הכלכלי. מעלית ביתית לא דורשת היתר בנייה מיוחד ולא מצריכה שטח ריצפה גדול. פיר המעלית הביתית יכול להיות בנוי מחומר "קל" של קונסטרוקציית מתכת/ אלומיניום. בנוסף, המעלית הביתית אינה דורשת חפירה של כ-1.6 מ' באדמה ואינה דורשת חריגה בגובה התקרה - היא מסתפקת בגובה של 2.4 מ' מעל גובה הריצפה בתחנה העליונה ואינה צריכה חדר מכונות מיוחד. כיוון שמתח ההזנה של המעלית הביתית הנו חד פאזי רגיל 220 וולט - שקע רגיל.

מבחינת עלויות, העלות של מעלית ביתית להפרש גובה של 2 קומות עולה מתחילה מ - 90,000 ש"ח לא כולל בניית הפיר, כשאת עלויות הפיר ניתן להעמיס על עליות הבנייה וכך הוא הופך לשולי. כיום, המעלית הביתית הפכה להיות "רהיט" ואביזר עיצובי בבית המודרני המתחדש וניתן לבחור ממגוון רחב של חומרי גלם, צבעים, מידות וצורות - כך שזה לא משדרג את נוחות השימוש בבית אלא גם את המראה הכללי.

כל הפרטים באתר של חברת בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות
  • עוד באותו נושא:
  • מעליות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully