וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנית מזרן קשה? יש לך מזרן ישן שצריך שדרוג? כל מה שצריך זה טופר

בשיתוף PandaZzz, בשיתוף PandaZzz

23.10.2019 / 15:37

הטופר הוא שכבת נוחות העשויה מויסקו איכותי, פשוט מניחים אותו על המזרן והשינה הופכת לאיכותית יותר כבר מהלילה הראשון - אז לפני שאתם מחליטים לקחת הלוואה בשביל לקנות מיטה חדשה, לכו על טופר שהמחיר שלו הוא רבע מזה של מזרן חדש

Family Guide בשיתוף PandaZzz

קניתם מזרן קשה? יש לכם מזרן ישן שראה ימים טובים יותר? כל מה שאתם צריכים כדי לשדרג אותו זה טופר! לא. לא מגן מזרן. אז אם אתם לא יודעים מה זה טופר - אנחנו נסביר.

הטופר הוא שכבת נוחות העשויה מויסקו איכותי, פשוט מניחים אותו על המזרן והשינה הופכת לאיכותית יותר כבר מהלילה הראשון! הטופר מספק גם תמיכה וגם נוחות. בנוסף הוא גם מפזר את החום שנפלט מהגוף בזמן השינה ובכך עוזר לווסת את הטמפרטורה. אם זה לא מספיק, הוא מאריך את תוחלת החיים של המזרן בשנתיים-שלוש. שליש מאורך החיים הממוצע של מזרן.

למי הטופר מתאים?

אם קניתם מזרן אחרי שניסיתם אותו במשך שתי דקות בחנות ואז גיליתם שהוא קשה מדי, אז למה לטרטר את עצמכם לחנות כדי לנסות להחזיר אותו? פשוט תנסו את הטופר.

יש לכם מזרן ישן אבל הוא במצב יחסית טוב? שדרגו אותו עם טופר. אתה סטודנט שעובר לדירה חדשה, מרוהטת קומפלט? מזל טוב! בטח קיבלת בירושה את המזרן של הדייר הקודם. זה לא הכי נוח ודוגרי? גם לא הכי נקי.

אז רגע לפני שמחליטים לקחת הלוואה בשביל מיטה חדשה, לכו על טופר שהמחיר שלו הוא רבע מזה של מזרן חדש!

למי עוד יכול להתאים הטופר? נשים בהריון. הטופר הוא מפנק, עוטף, מתעצב לפי מבנה הגוף ומפזר את חום הגוף...ויש הרבה ממנו בזמן היריון.

טופר של פנדה: 5 ס"מ של ספוג זיכרון מתקדם שמגיע עד הבית

כמו בכל מוצר חשוב לשים לב לאיכות, לחומרים ולמחיר. הטופר של פנדה מגיע בעובי של 5 ס"מ והוא עשוי מספוג זיכרון מתקדם שמצטיין בפיזור לחצים וויסות של טמפרטורת הגוף.

המחיר זול משמעותית ממזרן חדש והוא משדרג את השינה! עוד משהו! אפשר לקנות טופר בחנויות אבל אפשר להזמין אותו אונליין... כי מי נכנס היום לחנויות? כמה קליקים והוא בדרך. לילה טוב!

הזמינו טופר מויסקו איכותי באתר pandazzz.co.il

בשיתוף PandaZzz, בשיתוף PandaZzz
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully