וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה שתפסיק את הנחירות ותשנה לכם את החיים

בשיתוף מדיפדיה, בשיתוף חברת מדיפדיה

27.10.2019 / 9:28

אם ידעתם שאפשר למנוע נחירות ולהקל על בעיות כמו דום שינה והפרעות שינה? והכל בזכות מכשיר קטן במיוחד בשם CPAP - מכשיר מתקדם שעובד בצורה שקטה, בזמן שהוא מספק את כמות החמצן הדרושה כדי לישון נכון, ללא בעיות נשימה או נחירות

בשיתוף מדיפדיה

שינה שאינה תקינה, היא כזאת שמשפיעה ישירות על אורח החיים, איכות החיים והבריאות הכללית. מי שסובל מנחירות, דום שינה וגודש באף, יסבול גם מאיכות חיים ירודה ומשינה שאינה תקינה - אבל האם ידעתם שאפשר למנוע נחירות ולהקל על בעיות כמו דום שינה והפרעות שינה? שלמה ברגר- מנכ"ל חברת מדיפדיה בע"מ. מציג מכשיר קטן במיוחד בשם CPAP - מכשיר מתקדם, שיכול לשנות את החיים מן הקצה אל הקצה.

מכשירי CPAP, נועדו עבור מי שסובל מהעדר חמצן בזמן השינה: מה שגורם לדום נשימה, הפרעות במהלך השינה, נחירות ואיכות חיים ירודה. CPAP הוא מכשיר קטן ויעיל, ששוקל 460 גרם בלבד(!) ומופעל על סוללה. המכשיר עובד בצורה שקטה, בזמן שהוא מספק את כמות החמצן הדרושה כדי לישון נכון, ללא בעיות נשימה או נחירות. המכשיר, אותו ניתן לקחת לכל מקום ולהפעיל בקלות, יוצר לחץ אוויר אשר מוזרם מהמכשיר אל המטופל. בכך, האוויר שמוזרם דרך האף או הפה, מונע צניחת לשון ומאפשר מעברים של חמצן אל הגוף. באמצעות מכשירים כאלה ואחרים, ניתן למנוע דום נשימה, הפרעות שינה, ונחירות.

מידע נוסף ופרטים ניתן לקבל באתר האינטרנט הרשמי של מדיפדיה

כמו כן ניתן להתקשר לשרות הלקוחות הארצי של חברת מדיפדיה : 03-979-4712

מדיפדיה undefined, בשיתוף חברת מדיפדיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully