וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרית שהיא גם רכה וגם קשה ותשים סוף לריבים במיטה

בשיתוף PandaZzz, בשיתוף PandaZzz

27.10.2019 / 15:32

לימדו אותנו שיש רק 2 סוגי כריות בעולם. כרית רכה או קשה, אבל האם ידעתם שיש כרית שבה ההשלם גדול מסך חלקיה? כן! כרית של גם וגם, גם רכה וגם קשה. ככה כל אחד ישן על סוג הכרית שמתאימה לו וגם אם בא לך או לך להחליף סגנון באמצע הלילה אז אפשר!

בשיתוף PandaZzz

זוגיות היא דבר נפלא! שני עולמות שנפגשים ויוצרים עולם חדש שבו השלם גדול מסך חלקיו. זוגיות טובה בנויה על הקשבה, הכלה ו... על פשרות... שלפעמים מובילות לוויכוחים. מה רואים היום: מאסטר שף או נרקוס? מה אוכלים: נודלס או פיצה? איפה עושים את החג? מי מוציא את הכלב? כמה שעות לגיטימי לשחק פליסטיישן? אבל בכל מה שקשור לכריות שינה אין צורך בפשרה בין בני הזוג ואפילו לא ביניכם לבין עצמכם!

לימדו אותנו שיש רק 2 סוגי כריות בעולם. כרית רכה או קשה. האם ידעתם שיש כרית שהשלם שלה גדול מסך חלקיה? כן! כרית של גם וגם, גם רכה וגם קשה. כל אחד ישן על סוג הכרית שמתאימה לו וגם אם בא לך או לך להחליף סגנון באמצע הלילה אז אפשר! מבלי שיהיו 86 כריות על המיטה. על מה אני מדברת? על כרית ויסקו דו צדדית - גם וגם.

למה כרית מויסקו? בגלל שהוא החומר המושלם לשינה טובה. האלסטיות מעניקה תמיכה לצוואר ולכתפיים ואפשר לייצר ממנו כריות מסוגים שונים. לכרית הדו צדדית יש צד אחד עם פתיתי ויסקו רכים ומפנקים ובצד השני שכבת ויסקו לתמיכה מושלמת. בנוסף, יש בכריות תעלות אוורור לשנת לילה קרירה ונעימה. איך שלא תהפכו את זה, תישנו טוב!

למה זה טוב? עקרונית, למי שישן על הצד עדיפה כרית מלאה ורכה שממלאת את החלל בין הכתף לראש ולאנשים שישנים על הגב, כרית רזה וקשה יותר ששומרת על עמוד השדרה ישר. הבעיה? אנשים זזים עשרות פעמים בלילה, הופכים את הכרית ומנסים למצוא את הפוזיציה המושלמת. לפעמים מתאים נוקשות ותמיכה ולפעמים מתאים מגע מפנק...כמו בזוגיות טובה.

והדבר הכי טוב? את הכריות הדו-צדדיות תוכלו להזמין אונליין באתר של פנדה ולקבל אותן עד הבית! ככה שיישאר לכם זמן לעשות בינג' לסדרות ששני הצדדים רוצים לראות.

הזמינו עכשיו את הכרית הדו צדדית באתר Pandazzz.co.il

בשיתוף PandaZzz, בשיתוף PandaZzz
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully