וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מהנחירות של בן או בת הזוג? ככה תשימו לזה סוף

בשיתוף חברת מדיפדיה, בשיתוף חברת מדיפדיה

28.10.2019 / 13:30

בן הזוג נוחר ואתם מנסים להעיר את מי שישן לצידכם, מבקשים ממנו להתהפך ובמקרים קיצוניים אף פורשים בכעס לספה בסלון. אבל האם החיים שלכם יכולים להראות אחרת? בהחלט

Family Guide בשיתוף חברת מדיפדיה

כ-2 מיליון איש בישראל נוחרים ועוד כ-2 מיליון בני זוג סובלים מזה! וכן, ורבים מאיתנו מכירים את זה. אנחנו נכנסים למיטה עם בן או בת הזוג שלנו, קוראים ספר, משוחחים, ונרדמים לצד האנשים שאנחנו אוהבים. אבל אז, לאחר כמה דקות או באישון לילה, אנו מתעוררים בזעם למשמע נחירות עזות שמרעידות את הקירות ובעיקר מעצבנות אותנו, בעוד שבן או בת הזוג אינם מודעים לרעידת האדמה שהם יוצרים. ברגעים אלה, אתם מנסים להעיר את מי שישן לצידכם. אתם מבקשים ממנו להתהפך, ובמקרים קיצוניים אף פורשים בכעס לספה בסלון. אבל האם החיים שלכם יכולים להראות אחרת? בהחלט!

כדי לשים סוף לנחירות, אפשר להיעזר במגוון מוצרים שנחשבים חדשניים ומעולים לסיום נחירות. בראש המכשירים ניתן למצוא מכשיר קטן בשם CPAP הוא מכשיר קטן ויעיל ששוקל 460 דגרם בלבד ומופעל על סוללה. המכשיר עובד בצורה שקטה, בזמן שהוא מספק את כמות החמצן הדרושה לבן או בת הזוג בזמן השינה, מה שמאפשר הפסקת הנחירות. מלבד המכשיר הקטן, ישנן גם מסכות CPAP אשר מזרימות אוויר דרך המסכה, אל האדם הישן, ללא הפרעה. כך נוצר לחץ חיובי על דרכי הנשימה המונע את חסימת דרכי האוויר. מלבד מכשירי סיפאפ או מסכה, ניתן לבחור עבר בני הזוג אמצעים נוספים המסדירים את הנשימה כמו: לאנג פלוט - נשפן לריכוז הפרשות מהריאות. עוד ניתן לבחור שקיות מלחים המכילות מלחים להרגעה, ומקלות על גודש באף, מחוללי חמצן קטנים וניידים המספקים חמצן לגוף באופן סדיר, ומייצב לשון שמונע נחירות. נוסף לכך, מומלץ להתייעץ במומחים כדי לאבחן את הבעיה שגורמת לנחירות, ולאחר טיפול מתאים, לחזור לישון בשקט ליד בני הזוג במיטה נעימה, ומזמינה.

בכתבת הווידאו שוחחנו עם שלמה ברגר, מנכ"ל חברת מדיפדיה בע"מ שסיפר לנו איך אשתו קשורה לעובדה שהוא כבר לא סובל מנחירות ושמאז החיים של שניהם השתפרו.

מידע נוסף ופרטים ניתן לקבל באתר האינטרנט הרשמי של מדיפדיה

כמו כן ניתן להתקשר לשרות הלקוחות הארצי של חברת מדיפדיה : 03-979-4712

מדיפדיה undefined, בשיתוף חברת מדיפדיה
  • עוד באותו נושא:
  • מדיפדיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully