פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      לא ישנים בגלל כאבי מפרקים? כך תתגברו על הבעיה

      ברגע שכואב הגוף, קשה לישון טוב ובאופן סדיר. הבעיה, שינה לא טובה מחמירה את הכאב. אז מה קדם למה? כאבי המפרקים או השינה הלא סדירה? וכיצד נישן טוב יותר?

      לא ישנים בגלל כאבי מפרקים? כך תתגברו על הבעיה
      בשיתוף PandaZzz

      כאבים באזורי הגוף השונים יכולים להיגרם מאינספור סיבות; פציעות, סטרס ותזונה לקויה. ברגע שכואב הגוף, קשה לישון טוב ובאופן סדיר. הבעיה, שינה לא טובה מחמירה את הכאב ויכולה לגרום לכאבי גב. אז מה קדם למה? כאבי המפרקים או השינה הלא סדירה? כדי להבין טוב יותר שוחחנו בכתבת הווידאו עם ד"ר יוני ירום ממדיקס אשר מתמחה בקשר שבין רפואה וספורט, שהסביר כי שינה היא אחד הגורמים הנסתרים במסכת הבריאות של האדם וללא שינה לא ניתן לתפקד במהלך היום. ללא שינה טובה, השרירים לא מגיעים למצב של בנייה מחדש ולכן פעמים רבות כאבים מגיעים משינה לא סדורה. נכון, שהגוף כואב קשה להירדם אך שינה טובה יכולה להוות תרופה לכאב. כיוון שכאבי גוף יכולים למנוע מאיתנו להירדם, חשוב לעבור אבחון וטיפול אורתופדי מקיף כדי לבדוק שהכאבים לא נובעים מפגיעה פתולוגית שלאו דווקא מקושרת לכאבים הקשורים בשינה.

      אז כיצד נישן טוב יותר? ראשית, ד"ר ירום מסביר שזמן התכנסות לשינה יכול לקחת אפילו שעתיים ולכן באותו זמן חשוב לא לעשות פעילות מאומצת, לא לאכול ארוחה גדולה מדי, לא לשתות קפה ולהשתדל לא לצפות במסכים בסמוך לזמן השינה כי האור של המסך מונע את השתחררות המלטונין בגוף - ההורמון שמופרש ומסייע לנו בהירדמות. בנוסף, איכות השינה מושפעת מאוד בבחירת המזרן ואנשים רבים מזניחים את הנושא. מזרן טוב מסייע לנו לישון טוב יותר, רצוף יותר ולהתעורר כאשר הגוף רענן ומחודש. חשוב לדעת, כי יש להחליף מזרן אחת ל 6-8 שנים כדי שהאפקטיביות של התמיכה תישאר אופטימלית.

      שפרו את איכות השינה שלכם עם מזרן ויסקו איכותי