וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנפי רוח": כאן תמצאו קהילה לאנשים עם נכויות פיזיות מורכבות

בשיתוף כנרת שירותי רווחה, בשיתוף כנרת שירותי רווחה

28.10.2019 / 14:56

הגיע הזמן שתכירו קהילה שהיא מודל ייחודי עבור אנשים בעלי צרכים מיוחדים בעלי רמה קוגניטיבית גבוהה שמספקת לדיירי המקום הצלחות ולא מעט רגע אושר וסיפוק

בשיתוף כנרת שירותי רווחה

עבור אנשים בעלי מוגבלות פיסית עם יכולות קוגניטיביות גבוהות, דיור משותף בקהילה עוטפת וחמה שמספקת יציבות הוא כלי למימוש הפוטנציאל האישי והשגת עצמאות מרבית. כדי להבין מדוע מדובר בכלי כל כך אפקטיבי וחשוב שוחחנו בכתבת הווידאו עם שלום לב, חבר בקהילת "כנפי רוח" אשר מופעלת ע"י כנרת שירותי רווחה, שסיפר כי בשנה האחרונה הוא מתגורר בדירה עם דיירים נוספים בשכונת ארנונה בירושלים ועובד במשרה מלאה בעמותת אלווין.

בהתחלה, המעבר למסגרת הדיור העלו אצלו חששות אך הוא שמח שהן התבדו במהרה - המקום וצוות הליווי המקצועי מספק תמיכה וליווי יומיומי מבלי לפגוע בחופש הבחירה, העצמאות והיכולת לבנות עבור עצמך את סדר היום. הצוות והדיירים מספקים תחושת קהילתיות ויחד וכחלק מהליך השיקום יש במקום מגוון פעילויות לימוד, העשרה והעצמה. התפיסה שמייחדת את המקום היא 'לקיחת סיכונים' - The dignity of risk, כלומר-לצאת מאזור הנוחות ולאתגר את עצמך כדי להשיג עצמאות מרבית. מדובר במודל ייחודי עבור אנשים בעלי צרכים מיוחדים בעלי רמה קוגניטיבית גבוהה ודיירי המקום חווים הצלחות ומפיקים לא מעט רגע אושר וסיפוק בקהילה.

פרטים נוספים באתר של כנרת-שירותי רווחה

כנרת שירותי רווחה, בשיתוף כנרת שירותי רווחה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully