וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את הזרז הביוכימי שמשתחרר באימון ומסייע להשגת תוצאות מהירות

בשיתוף EMS CLUB, בשיתוף EMS CLUB

29.10.2019 / 13:56

יכולת האנזים לספק אנרגיה רבה בזמן קצר היא מה שמאפשר לגוף להגיע לתוצאות אפקטיביות באימונים עצימים תוך זמן קצר - יחד עם זאת, באימונים מסוג זה, נוכחתו של מאמן אישי היא חובה

בשיתוף EMS CLUB

אימונים בעצימות גבוהה תפסו תאוצה בישראל - הרצון לקחת את היכולת האנושית למקסימום והמאמץ הפיסי מתגמלים את המתאמן בתחושה של "היי טבעי" שמגיעה עם שחרור של אנדורפינים, שנקלטים בקולטני המוח ומקלים על תחושת הכאב. חומר נוסף שמשתחרר בגוף בזמן אימון הוא אנזים ה-CPK. אגב, גם לא בזמן אימון, הוא משתחרר רק בכמות נמוכה יותר.

אז מה זה בדיוק CPK? זרז ביוכימי אשר מרכיב מולקולה בשם קראטין פוספאט, שתפקידה הוא לספק כמות גדולה של אנרגיה בזמן קצר. בדיוק מה שקורה באימונים בעצימות גבוהה. ככל שהמתאמן מנוסה ובכושר טוב יותר, כמות ה-CPK שמשתחררת בכל אימון היא נמוכה יותר. היכולת של האנזים לספק המון אנרגיה בזמן קצר היא מה שמאפשר לגוף לעבוד באימונים בעצימות גבוהה ולהגיע לתוצאות אפקטיביות תוך זמן קצר.

כמו כל דבר בחיים, יותר מדי מאותו דבר זה לא טוב ולכן יש כמה כללי מפתח שחשוב לשים אליהם לב!

אימונים בעצימות גבוהה חייבים להיעשות בנוכחות מאמן אישי, יש לקחת הפסקה של 4-5 ימים לפחות בין אימון לאימון וכמובן להיות ערים לשינויים בגוף. בשיטת EMS, כל השרירים מופעלים בו זמנית במהלך אימון של פעם בשבוע שאורך 20 דקות בלבד! בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של ה-EMS והיכולות הטבעיות של הגוף תוכלו להגיע לתוצאות מעולות תוך זמן קצר!

כל הפרטים והמידע באתר הרשמי - שם ניתן לקבוע אימון ניסיון

EMS CLUB undefined, בשיתוף EMS CLUB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully