וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון הכי כייפי ללחץ נפשי: לרקוד עם כלבים

בשיתוף SOULMATE, בשיתוף SOULMATE

4.11.2019 / 9:26

בשנים האחרונות, תרבות הכלבנות מתפתחת מאוד בארץ ואם פעם היה מקובל לעשות בעיקר תרגילי אילוף ומשמעת עם הכלב, היום יש המון דברים שהבעלים יכולים לעשות ביחד עם הכלב - וגם ריקודים הם חלק מהעניין

Family Guide - בשיתוף SOULMATE

העידן המודרני הוא סופר מלחיץ ומחקרים הוכיחו שריקוד עוזר להפיג לחצים ולהרגיש רגועים ושמחים יותר. גם כלבים גורמים לנו להרגיש את אותו הדבר, אז למה לא לשלב ריקודים וכלבים וליהנות מהחיים? כדי להבין מה זה ריקודים עם כלבים ועד כמה מדובר בחוויה יוצאת דופן שמסייעת בהתמודדות עם היבטים רבים בחיים דיברנו בכתבת הווידאו עם סתווית בודין, מדריכה ומתחרה בין-לאומית בפריזבי וריקודים עם כלבים, שהסבירה שריקודים עם כלבים זה ספורט כלבני שקיים בערך מסוף שנות ה-80. הוא משלב את היצירתיות של 'הנוהג' של הכלב, את הקשר החזק של הכלב עם הבעלים שלו, יחד עם משמעת וטריקים ותנועה זורמת והרמונית ביחד.

מדובר בספורט כיפי במיוחד, כיף לראות אותו וכיף להיות חלק ממנו. מדובר בענף ספורט רשמי ויש בו תחרויות בעולם וגם בארץ. ב-2 התחרויות שהיו בשנה שעברה בארץ (אחת לא רשמית) סתווית בודין זכתה במקום בראשון והיא אלופת ישראל לשנת 2018! בשנים האחרונות, תרבות הכלבנות מתפתחת מאוד בארץ ואם פעם היה מקובל לעשות בעיקר תרגילי אילוף ומשמעת עם הכלב, היום יש המון דברים שהבעלים יכולים לעשות ביחד עם הכלב - פריזבי, אג'יליטי, IPO שזה תרגילי משמעת וגם ריקודים הם חלק מהעניין. כל אחד יכול לקחת חלק בזה עם הכלב שלו וללכת לחוג שבו אפשר פשוט לשכוח מהשגרה וליהנות.

פעילויות אלה מתאימות לכמעט כל הכלבים וכמעט כל הבעלים וזה מה שיפה בספורט הזה! לעומת הרבה סוגי ספורט כלבניים אחרים בהם הכלב צריך רמת ייצר שהיא גבוהה יחסית, בריקודים לא צריך את זה - זה הרבה יותר פתוח ומשוחרר ואם הכלב עובד עבור אוכל או עבור צעצוע והבעלים מוכן לבוא ולהנות עם הכלב אז לגמרי זה מתאים. הבעלים של הכלבים לא צריכים להיות רקדנים או אנשי ספורט, כל מה שצריך הוא לבוא ולרצות לזוז ולנוע ולעשות את הדבר שהכי טבעי לנו בעולם וריקוד עם כלבים זאת הבמה הכי טובה לזה! בנוסף, מחקרים מראים שזה מסייע לנו להוריד לחץ דם ולהעלות את הרמות דופמין שלנו במוח. מלבד התחרויות, סתווית מתכננת בשנה הקרובה לנסוע לארצות הברית כדי להתמתחות בריקודים עם כלבים וגם בפריזבי וכדי להתחרות. מלבד התחרויות, סתווית מעבירה הרצאות בבתי ספר, קייטנות ואף משלבת את עבודתה כחלק מטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים - מפגשים אלה מעניקים לילדים תחושת העצמה וסבלנות וכבוד לבעלי חיים וזה כשלעצמו שווה הכול.

כל מה שהכלב (והחתול) שלכם צריכים - באתר של SOULMATE

SOULMATE undefined, בשיתוף SOULMATE
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully