וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירה הנכונה לבעלי מוגבלות בתנועה - לפי סוג המדרגות

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

4.11.2019 / 10:37

מעלון משטח זהו מעלון אשר עולה לאורך תוואי המדרגות יחד עם משטח אשר יכול לשאת משתמש עם כיסא גלגלים. בחירת המעלון תלויה בתוואי המדרגות - כאשר יש שני דגמים עיקריים, האחד מתאים לגרם בקו ישר והשני לגרם עקלתון כאשר המדרגות משנות כיוון או שיפוע

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

התאמת המרחב הציבורי לאנשים בעלי מוגבלות בתנועה היא בגדר חובה, אך חשוב להבין כי מעלון הוא לא 'מוצר מדף' וצריך להתאים אותו לסוג המדרגות. כדי להבין טוב יותר כיצד מוצאים את הפתרון הטוב ביותר שוחחנו בכתבת הווידאו עם אייל טל מחברת סדן המתמחה בהתקנת מעלוני משטח, שהסביר שמעלון משטח זהו מעלון אשר עולה לאורך תוואי המדרגות יחד עם משטח אשר יכול לשאת משתמש עם כיסא גלגלים. בחירת המעלון תלויה בתוואי המדרגות - כאשר יש שני דגמים עיקריים, האחד מתאים לגרם בקו ישר והשני לגרם עקלתון כאשר המדרגות משנות כיוון או שיפוע. במעלוני משטח יש צורך בכל מקום שיש בו גרם מדרגות ואין דרך אחרת שבה אדם בכיסא גלגלים יכול לעקוף את גרם המדרגות.

חשוב לזכור כי גם מדרגה אחת היא מכשול שלא ניתן לטפס עליו עם כיסא גלגלים. השימוש במעלון הוא קל ופשוט - בתחנות שהן המעלון עוצר יש שלטים עם כפתורים לצורך קריאה למעלון וכשעולים עליו יש שלט איתו מתפעלים את המעלון ומסיעים אותו לתחנה הרצויה. ברמת העקרון ניתן להתקין מעלון בכל גרם מדרגות, אבל יש מגבלות של רוחב מדרגות ועבור כיסא גלגלים כאשר הרוחב המינימלי במדרגות הוא 90 ס"מ. בנוסף, את המעלון ניתן להתקין בגרם מדרגות שאינו נמצא במבנה, פשוט יש להתאים את הדגם הנידרש להתקנה חיצונית.

כדי לבצע את ההתאמה הטובה ביותר, חובה שיגיע איש מקצוע אל המקום בו נדרשת ההתקנה ושהוא יתאים את המעלון לפי צרכי המשתמשים ותוואי המדרגות. חשוב לבחור מוצר אמין ובטיחותי עם היסטוריית התקנות ושייבדק בסוף ההתקנה ע"י מכון התקנים. עלות מעלון משטח מתחילה בכ- 50 אלף ₪ והעלות תלויה באורך המסילה, סיבוכיות תוואי המדרגות - ואין ספק כי מדובר במוצר חשוב והכרחי למען הנגשת המרחב הציבורי ובתי מגורים.

כל הפרטים באתר של חברת בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות undefined, בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully