וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לדעת לפני שמתקינים בבית מעלון כסא

שיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות, שיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

5.11.2019 / 16:56

מעלוני כיסא הם פתרון המעלה את רמת החיים לכל מי שקשה לו לעלות במדרגות אך חשוב לו להישאר בבית למרות הקושי הפיזי.

בשיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

אין מה לעשות! הזמן עובר וכולנו מתבגרים ולמי שיש מדרגות בבית העלייה בהן נעשית קשה משנה לשנה. לעבור בית רק בגלל גרם מדרגות זאת החלטה לא פשוטה ולכן חשוב להכיר פתרון מתקדם ואלגנטי שיעזור לנו לעלות בקלות את גרם המדרגות. כדי להבין טוב יותר על הפתרון שוחחנו בכתבת הווידאו עם אייל טל מחברת סדן, המתמחה בהתקנת מעלוני כיסא, שהסביר שמעלוני כיסא הם פתרון המעלה את רמת החיים לכל מי שקשה לו לעלות במדרגות אך חשוב לו להישאר בבית למרות הקושי הפיזי.

מעלון כיסא, כשמו כן הוא, זהו מעלון הבנוי מכיסא ממונע ואשר נע לאורך המדרגות על גבי מסילות וניתן פשוט לשבת עליו ולעלות או לרדת במדרגות בלי שום מאמץ. יש שני פתרונות עקרוניים האחד לגרם מדרגות ישר והשני לגרם מדרגות מתעקל - דגם זה יכול לתת פתרון ליותר מקומה אחת. כאשר בוחרים במוצר של חברות בינלאומיות ושהתקנתו נעשית ע"י חברה המתמחה בכך, אפשר להיות בטוחים שיש לו את כל אישורי התקינה הנדרשים ושהוא איכותי, אמין ושקט בזמן הפעלתו.

מעלון מחובר לחשמל, אך בעצם עובד על מצברים - כך שגם אם יש הפסקת חשמל המעלון ממשיך לעבוד. לפני שמתקינים את המעלון, מומחה חייב להגיע כדי להתאים את המעלון לדרישות ולצרכים, לאחר מכן מודדים את גרם המדרגות בצורה קפדנית כדי שהייצרן יוכל לייצר את המסילות עליהן נע המעלון בהתאמה מלאה! לאחר שהסתיים הייצור מגיע צוות אשר מתקין את המעלון בבית. חשוב ביותר לצורכי הבטיחות כי יהיה כאן צוות מיומן ואחראי. אספקה של מעלון לגרם מדרגות ישר היא דיי מהירה ואורכת כשבוע עד עשרה ימים, מעלון לגרם מתעקל לוקחת כ- 6 עד 8 שבועות. לרוב, ההתקנה לא אורכת יותר מיום, למעט מקרים מיוחדים של גרמי מדרגות ארוכים ומורכבים. כל מעלון מגיע עם אחריות של לפחות שנה ויש אפשרות להרחיב את האחריות כמעט למספר בלתי מוגבל של שנים. קיימת אפשרות להזמין את המעלון במגוון רחב של צבעים לריפוד ולמסילות וכיוון שבסופו של דבר מדובר ברהיט קבוע בבית חשוב שהוא יהיה אסטתי ויתאים לסביבת הבית מבחינת העיצוב. בשורה התחתונה, מעלון לגרם מדרגות ישר עולה כ- 20 אלף ₪ לעומת זאת מעלון עקלתוני לגרם עם סיבובים עולה יותר ובעקרון לקומה אחת יעלה החל מ- 45 אלף ₪.

כל הפרטים באתר של חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות

חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות undefined, שיתוף חברת סדן י.ט.ש מעלונים ומעליות ביתיות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully