פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      מדוע חשוב לישון טוב כדי למקסם את הפעילות הספורטיבית?

      חוסר שינה מכניס את הגוף לסטרס שמקשה על השרירים לנוח ולהיבנות אחרי אימון. השריר נבנה טוב יותר בין אימון לאימון ובזמן הזה חשוב לאכול ולישון טוב כדי לתת לגוף אפשרות לבנייה מחדש. אם לא נעשה את זה, האפקטיביות של האימון תיפגע ואנחנו אפילו עלולים להיפצע

      מדוע חשוב לישון טוב כדי למקסם את הפעילות הספורטיבית?
      Family Guide בשיתוף PandaZzz ו-Medix

      המשולש החשוב לאורח חיים הינו פעילות גופנית, תזונה ושינה. הפרעה בכל אחד מהגורמים החשובים האלו יכולה להביא לנזקים וחוסר יעילות באימון הגופני. אז למה חשוב לישון טוב כדי כדי לשמור על אורח חיים בריא ולמקסם את הפעילות הספורטיבית? נתחיל בזה ששינה טובה עבור אדם בוגר היא בין 6 ל-8 שעות וללא כמות זאת של שעות שינה הפעילות הספורטיבית הופכת להיות הרבה פחות אפקטיבית.

      אין עדיפות לעודף שינה אך חסר בשעות שינה יכול להיות מסוכן. למה? כי הגוף שלנו נשען על גליקוגן - רב סוכר שמאפשר שימור עתודות אנרגיה זמינה. גליקוגן נאגר בגוף בעיקר בשעת מנוחה ואם לא נישן ונשרוף כמויות גבוהות של אנרגיה באימון, פשוט נהיה עייפים יותר ואפילו יותר מזה! חוסר שינה מכניס את הגוף לסטרס שמקשה על השרירים לנוח ולהיבנות אחרי אימון. מחזוריות הגוף באימון אורכת בין 36-48 שעות בהן השריר 'נהרס' לאחר האימון, נח ואז משקם ובונה את עצמו מחדש בצורה טובה יותר באימון הבא, שבו הגוף עושה 'פיצוי יתר' ולכן השריר נבנה טוב יותר בין אימון לאימון. בזמן הזה חשוב לאכול ולישון טוב כדי לתת לגוף את האפשרות לבנייה מחדש. אם לא נעשה את זה, האפקטיביות של האימון תיפגע ואנחנו אפילו עלולים להיפצע כתוצאה מעומסים חוזרים. החדשות הטובות? פעילות ספורטיבית סדירה עוזרת לנו לישון הרבה יותר טוב בלילה.

      שדרגו את השינה שלכם עם מזרן ויסקו חלומי של PandaZzz