וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגמים, טירות קסומות והפעלות לילדים - זה הזמן לנסוע לפולין

בשיתוף המכון הפולני בישראל, בשיתוף המכון הפולני בישראל

11.12.2019 / 16:04

בוודאי תופתעו לשמוע שמחוץ לוורשה וקרקוב פולין מלאה בטבע פראי, אטרקציות לילדים, ערים מגניבות ומתחדשות, פארקי שעשועים וסצינה קולינרית מרתקת וטעימה

Family Guide בשיתוף המכון הפולני בישראל

מחפשים יעד לטיול המשפחתי הבא שלכם ונגמרו לכם הרעיונות? יש לנו הצעה - פולין... כן! היא מלאה בטבע, אטרקציות לילדים, ערים מגניבות ומתחדשות. בקיצור? יש בה הכול ומהכול ובזול.

נתחיל בטבע - בצפון פולין תמצאו את אזור האגמים המזוריים שיש בו לא פחות מ-2,000 אגמים! שזה אומר המון קיאקים, שייט בסירות ואטרקציות על המים. תמצאו שם גם טירות קסומות של אבירים ונזירים. מסלולי הליכה עוצרי נשימה בהם תראו מגוון אדיר של בעלי חיים.

נכון, זה אזור קצת יותר מתוייר ואם אתם מחפשים שקט תמיד תוכלו לנסוע לדרום ולאזור הרי הטטרה המרשימים. שם קצת הולכים יותר ברגל אבל היתרון הוא שלא צריך להזמין מלון, מסעדות ושאר כאבי ראש מראש - פשוט נסחפים בחוויה! רוצים יותר שקט? נסו את הרי ביאשצ'דה שמלאים בטבע פראי או את הרי הסודטים.

מחפשים משהו קצת יותר אורבני? מעולה! חוץ מוורשה וקרקוב שכולם מכירים, יש את ורוצלאב, גדנסק, לובלין, פוזנן... בפולין יש תשתיות מתקדמות של תחבורה והמקומיים אדיבים וטובים באנגלית. חשוב לדעת - בפולין יש גם תיירות פנים ענפה ולכן יש אינספור אטרקציות שהן מיועדות לילדים. למשל, מרכז קופרניקוס למדע אינטראקטיבי שיש בו המון פעילות לילדים. בפולין יש גם איסנפור פארקי שעשועים, גני חיות ואפילו במוזיאונים הקלאסיים יש פעילויות לילדים. והכי טוב? הכניסה זולה - כי אם נמאס לילדים אחרי חצי שעה זה פחות מבאס שכרטיס הכניסה עולה כמה יורו בודדים.

ומה עם אוכל? בפולין יש סצנה קולינרית רצינית עם מסעדות מכל הסוגים - גם במקומות הפחות מתויירים. יש שם 3 מסעדות עם כוכב מישלן וכן... תצליחו למצוא לילדים פסטה ושניצל. ויותר מגניב? יש בתי קפה בפולין שיש בהן עמדות יצירה והפעלה עם מפעיל - בחינם. ככה שתוכלו גם קצת לשבת בשקט בחופשה.

בקיצור? הפולנים חושבים על הכל... אז תודו שלא ידעתם!

פרטים נוספים באתר המכון הפולני בישראל

המכון הפולני בישראל undefined, בשיתוף המכון הפולני בישראל
  • עוד באותו נושא:
  • פולין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully